Nie znam się za bardzo na tej tematyce i bardzo proszę Was o pomoc.
Nadchodzi wiosna dni stają się coraz cieplejsze a w związku z tym pora odkurzyć swoje 2 kółka
Postanowiłem trochę zmodernizować swój rower - i dostałem propozycję montażu nowej pomarańczowej ramy Gary Fisher Tarpon 21,5 Silver Series Aluminium BS:6102
wraz z przednim amortyzatorem SR Suntour M2025 za okazyjne 1200 pln
I tutaj zapaliła mi się lampka w głowie
Poszukałem trochę w sieci i znalazłem rower Garego ( Nowy)z takimi samymi podzespołami z kolekcji 2008 za niecały 1000 złotych a w skład wchodzi wszystko (hamulce,przerzutki itp.)
Nie ma podanego symbolu stopu ramy
I teraz moje pytanie
Czy możliwe aby ta rama (Gary Fisher Tarpon 21,5 Silver Series Aluminium BS:6102) wraz z amortyzatorem ( SR Suntour M2025)był tak dobra że nie staniała a zdrożała przez 2 sezony ?
Czy tez ktoś chce na kimś zarobić - w tym przypadku na mnie ?
Czy ktoś może mi podać orientacyjna cenę za te 2 podzespoły ?
Pytanie
Gość totek
Dzień dobry
Nie znam się za bardzo na tej tematyce i bardzo proszę Was o pomoc.
Nadchodzi wiosna dni stają się coraz cieplejsze a w związku z tym pora odkurzyć swoje 2 kółka
Postanowiłem trochę zmodernizować swój rower - i dostałem propozycję montażu nowej pomarańczowej ramy Gary Fisher Tarpon 21,5 Silver Series Aluminium BS:6102
wraz z przednim amortyzatorem SR Suntour M2025 za okazyjne 1200 pln
I tutaj zapaliła mi się lampka w głowie
Poszukałem trochę w sieci i znalazłem rower Garego ( Nowy)z takimi samymi podzespołami z kolekcji 2008 za niecały 1000 złotych a w skład wchodzi wszystko (hamulce,przerzutki itp.)
Nie ma podanego symbolu stopu ramy
I teraz moje pytanie
Czy możliwe aby ta rama (Gary Fisher Tarpon 21,5 Silver Series Aluminium BS:6102) wraz z amortyzatorem ( SR Suntour M2025)był tak dobra że nie staniała a zdrożała przez 2 sezony ?
Czy tez ktoś chce na kimś zarobić - w tym przypadku na mnie ?
Czy ktoś może mi podać orientacyjna cenę za te 2 podzespoły ?