esi Napisano 10 Kwietnia 2010 Napisano 10 Kwietnia 2010 Witam. Dzisiaj skończyłem serwis amortyzatora. rozebrałem cały, wyczyściłem, nasmarowałem, złożyłem - jak na swoją konstrukcje chodzi jak marzenie, ale zaczął "skrzypieć'. Tak jakby sprężyna obcierała o bok goleni podczas ściskania. Sprężynę włożyłem z czarnym plastikiem do dołu, czerwony mam u góry (na niego przychodzi korek z reulacją naprężenia wstępnego), ale pogubiłem sie i nie wiem jak było orginalnie, dla testu zamieniłem je miejscami, jednak dalej skrzypi. Sprężyna ma z jednej strony namalowany żółty znacznik, nie wiem jednak co on oznacza... manual do amorka mi nie pomół, wiec zwracam sie do was. Pozdrawiam
wikrap1 Napisano 10 Kwietnia 2010 Napisano 10 Kwietnia 2010 żółty kolor, to oznaczenie twardości sprężyny. Co do skrzypienia, to nie mam pomysłów. Czym go nasmarowałeś? Może dostały się drobinki piasku itp.? Co do sprężyny, to nie pomogę, bo mam j4 i nie mam pojęcia, jak to jest w j1.
esi Napisano 10 Kwietnia 2010 Autor Napisano 10 Kwietnia 2010 Jakiś zwykły smar, nie zamierzam używać rock shox butter za śmiesznie duże pieniądze, do tego mała kąpiel olejowa (po 10ml na goleń). A co skrzypi... chyba nic, tylko jakby sprężyna obcierała o goleń wewnątrz...
amoniak Napisano 11 Kwietnia 2010 Napisano 11 Kwietnia 2010 nie zamierzam używać rock shox butter za śmiesznie duże pieniądze, ... Kup sobie silikonowy smar do drukarek - tak samo dobry Łt 4S3 akurat do tego się nie bardzo nadaje
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.