patriot003 Napisano 9 Kwietnia 2010 Napisano 9 Kwietnia 2010 Witam, Posiadam amortyzator epicon rld z 2007r, wymieniłem olej na 7,5W motorexa( nie wiem czy nie za gęsty gdyż uważam, że amortyzator za wolno odbija ale i tak chodzi dużo lepiej niż ze starym olejem, jak ktoś ma jakiś pomysł jak to naprawić to będę wdzięczny, czy moge zmieszać np olej 2,5W motorexa z 7,5W). Teraz pora na pytanie z którym wpadłem na forum otóż, pod uszczelkami znajdują się pierścienie filcowe( znaczy tylko jeden z tego co widzę nie wiem czy ma być, czy w każdej goleni powinien być ?. Jeśli tak to piszcie to się dorobi, może poprzedni właściciel to przeoczył przy serwisie) i czy mam namoczyć ten filc w oleju przekładniowym i poprostu włożyć go na miejsce (czy to jest taki do skrzyni biegów 80W?? innego nie mam), Proszę o pomoc
Mod Team durnykot Napisano 10 Kwietnia 2010 Mod Team Napisano 10 Kwietnia 2010 Pisałem już o tym kilka razy ,ale co tam. Pierścienie mają być po jednym w każdej goleni. Aby je nasączyć,ściągasz dolne golenie, napełniasz strzykawkę olejem 80W i nasączasz pierścienie - z moich doświadczeń wynika,że ok. 7 ml na pierścień jest OK. Dobrze jest ,po nasączeniu, odstawić dolne golenie na jakiś czas, aby pierścienie dobrze namokły olejem. Czasami tą operację przeprowadzałem dwa razu w odstępstwie 30 min. Zmieszać olej możesz- natomiast ustawienie szybkości odbicia zależy nie tylko od gęstosci oleju ( u mnie 5W Castrola dało przyjemne efekty) ale też od ilości oleju w tłumiku. Tu metoda prób i błędów jest jedyną możliwą.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.