RysiuMaratonczyk Napisano 9 Kwietnia 2010 Napisano 9 Kwietnia 2010 Witam zapewne podobne tematy już bywały ale nie mogę znaleźć żadnej konkretnej odpowiedzi. Mianowicie mam problem chce kupić Sid'a z 2008 roku wersja RACE mam 198 cm wzrostu i jakieś 97 kilo wagi do tej pory jeździłem w Dh wiec nie było problemów jeśli chodzi o wagę i wzrost, lecz teraz mam zamiar pościgać się w maratonach i tu właśnie jest problem czy sid wytrzyma ?? Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi
Xanagaz Napisano 9 Kwietnia 2010 Napisano 9 Kwietnia 2010 Wytrzymać... wytrzyma, ale jak długo To jest pytanie Przy prawie 100kg kupowanie SIDa to dla mnie nieporozumienie. Lepiej kup Rebę chociażby.
RysiuMaratonczyk Napisano 9 Kwietnia 2010 Autor Napisano 9 Kwietnia 2010 Też nad tym myślałem ale mam możliwość zakupu Sid'a za 500 wiec bardzo się opłaca co lepszego za 500 dostane XCR'a ;p może Pozdrawiam
Corratec Napisano 13 Kwietnia 2010 Napisano 13 Kwietnia 2010 No za 500 to nic lepszego raczej nie będzie.
5Zeta Napisano 13 Kwietnia 2010 Napisano 13 Kwietnia 2010 No to kup tego sida za 500, a później go sprzedaj za 1500 i kup Foxa który jest sztywniejszy chodź nieco cięższy. Pozdrawiam !
ravMaruderzy Napisano 16 Kwietnia 2010 Napisano 16 Kwietnia 2010 Foxa który jest sztywniejszy chodź nieco cięższy. nie zgodze sie, SID od 2008 roku jest sztywniejszy niż foxy. golenie ma juz 32mm, wiec to samo co standardowy foxF80/F100 natenprzykład. ale na tą wage to Sida i tak nie polecam, to jest amortyzator dla scigajacych sie, wiec z załozenia nie dostosowany do przerobu takich kilogramów. Lepszy tu fox własnie lub reba. pozdrawiam.
michaljg Napisano 14 Czerwca 2010 Napisano 14 Czerwca 2010 Witam. Żeby nie zakładać nowego tematu, podczepię się tutaj. Zastanawiam się nad RS SID Race 2010, ważę ~80-85kg. Moja jazda jest raczej spokojna, bez szaleństw. Ceny Sida są prawie takie jak Reby, a jeżeli miałbym zapłacić w obu przypadkach te 1200zł, to wybór jest jasny. Tylko te moje gabaryty Co sądzicie, jest sens pakować się w SIDa?
enduroriderPL Napisano 15 Czerwca 2010 Napisano 15 Czerwca 2010 michaljg SID będzie bardziej wiotki od Reby i nie ma siły na to. Jak dla mnie SID to jest pewnego rodzaju zajawka bo jest bardzo lekki etc. ale do jazdy na codzień zdecydowanie wziałbym Rebe.
PiVi Napisano 19 Lipca 2010 Napisano 19 Lipca 2010 michaljg SID będzie bardziej wiotki od Reby i nie ma siły na to. Jak dla mnie SID to jest pewnego rodzaju zajawka bo jest bardzo lekki etc. ale do jazdy na codzień zdecydowanie wziałbym Rebe. Więc realnie do czego nadaje się SID ? Ma świetne opinie.. 7x zdobyto na nim mistrzostwo etc etc... Tutaj zaś odradzacie go i proponujecie Rebę.. Jakie jest więc przeznaczenie SIDa ? Do czego się nadaje ? Do jakiej wagi ? Pytam bo sam mam zamiar kupić Rock Shox SID Team. Mam w rowerku jakiś archaiczny Rock Shox Ruby Metro XC... (przy okazji wie ktoś co jest wart ten amorek ? Strasznie mało info na ten temat...) Bawię się typowo amatorsko.. weekendowe wypady.... asfalt + las (jakieś szlaki po puszczy, trochę piachu, czasem błotka). PiVi
enduroriderPL Napisano 19 Lipca 2010 Napisano 19 Lipca 2010 PiVi dla mnie sid to jest wyścigowy amor pod lekką osobę. Rzuć okiem w manuale RS'a czy tam nie ma obostrzeń wagowych dla danego modelu. Nie jestem właścicielem SIDa ale te które miałem okazje pomacać wydały mi sie raczej delikatnymi widelcami tzn. bardzo mocno odchudzone i raczej nie do katowania ostrego na codzień.
PiVi Napisano 19 Lipca 2010 Napisano 19 Lipca 2010 PiVi dla mnie sid to jest wyścigowy amor pod lekką osobę. Rzuć okiem w manuale RS'a czy tam nie ma obostrzeń wagowych dla danego modelu. Nie jestem właścicielem SIDa ale te które miałem okazje pomacać wydały mi sie raczej delikatnymi widelcami tzn. bardzo mocno odchudzone i raczej nie do katowania ostrego na codzień. Ten amorek który mam na myśli - to Rock Shox SID Team z PopLockiem... model 2010 więc już ma 32mm golenie z 7000 aluminium, bodajże jest to ten sam wymiar (grubość) co Reba 2009 więc może te opinie o "miekkości" SIDa dotyczą już tylko starszych modeli Ma ktoś doświadczenie z modelem 2010 ? PiVi
1415chris Napisano 19 Lipca 2010 Napisano 19 Lipca 2010 A ja bym zapytal ilu z tych co doradzaja rebe mialo okazje jezdzic na sidzie i lzejszych amorach. Co prawda z rs nie mialem nigdy do czynienia ale sidowy xx to caly czas ponad 50g wiecej niz moj obecny amor a waze ok 90kg. Wiec jesli chodzi o te teoretyczne rozwazania co do wagi amora i jego wytrzymalosci to raczej pomijalbym takie stwierdzenia.
enduroriderPL Napisano 19 Lipca 2010 Napisano 19 Lipca 2010 1415chris kwestia gdzie te dodatkowe 50 gram leży bo to, że waży więcej nie koniecznie musi przekładać się na jego sztywność
1415chris Napisano 19 Lipca 2010 Napisano 19 Lipca 2010 Ja bym sie bardziej zainteresowal co uzytkownicy takich amorow maja do powiedzenia a nie wlasciciele reby co z teorii znaja inne amory. Tak zeby nie byc uszczypliwym... bardziej praktycznym.
enduroriderPL Napisano 19 Lipca 2010 Napisano 19 Lipca 2010 1415chris konrektnie to właściciel pike Te osoby, które znam i mają sidy są drobnej postury więc ich uwagi nie mają tutaj większego znaczenia
PiVi Napisano 19 Lipca 2010 Napisano 19 Lipca 2010 Jednym słowem poszukiwany właściciel SID`a.. najlepiej z roku 2010 75kg+ )) Jest tu gdzieś na forum takowy ??? Potrzebna opinia PiVi
PiVi Napisano 19 Lipca 2010 Napisano 19 Lipca 2010 92kg i sid mają się dobrze Dzięki za odzew Gdzie (do czego) go katujesz ? Przebieg ? PiVi
Artro Napisano 19 Lipca 2010 Napisano 19 Lipca 2010 Witam zapewne podobne tematy już bywały ale nie mogę znaleźć żadnej konkretnej odpowiedzi. Mianowicie mam problem chce kupić Sid'a z 2008 roku wersja RACE mam 198 cm wzrostu i jakieś 97 kilo wagi do tej pory jeździłem w Dh wiec nie było problemów jeśli chodzi o wagę i wzrost, lecz teraz mam zamiar pościgać się w maratonach i tu właśnie jest problem czy sid wytrzyma ?? Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi Jesli jest to Sid na goleniach 28mm, to cena spoko ale amor odpada pod twoja wagę, a jeśli już ten nowy 32mm, to warto sobie z kolei zadać pytanie dlaczego tak tanio... No cóż, póki co miałem okazję przejechać się na Rebie oraz porównać sobie w rowerowym z zewnątrz budowę Reby i Sida. Różnica z zewnątrz polega na tym, że w Rebie jest (na oko z 3mm? ) szersza korona górna, nieco grubsza podkowa, no i zawory nie są schowane w rurę. Wobec czego na 70% do Sida wlewa się nieco mniej oleju, co też potwierdzają opinie użytkowników, że jednak Sid nie jest tak czuły jak Reba. Zapytałem się sprzedawcy, który jednak generalne pojęcie o rowerach, którymi handlował miał nijakie o Sida, to powiedział że jest to amor do 80kg aby nie odczuć braku sztywności i nie zrobiły się luzy, ale raczej przy tej wadze osobiście też wybrałby Rebe Osobiście jestem na etapie składania roweru i też chciałbym zamontować Sida... Aktualna waga 80-82kg
mlodyasg Napisano 19 Lipca 2010 Napisano 19 Lipca 2010 Ma świetne opinie.. 7x zdobyto na nim mistrzostwo etc etc...Tutaj zaś odradzacie go i proponujecie Rebę.. A co ma piernik do wiatraka? Ci co się na nim ścigają ważą po 60kg, poza tym zdobycie mistrzostwa zależy chyba raczej w dużej mierze od zawodnika, a to co on dostanie od sponsora to już inna bajka. Nino schurter na ten przykład ściga się na sztućcu DT swiss, który ma słabe oceny, a też wygrywa, ale on może sobie takiego DT wywalić jak dostanie luzów bo i tak dadzą mu nowego. Ja jeżdżę na SIDzie 2009 wersja team, ważę około 76-78kg w sezonie i żadnych luzów ani braku sztywności (na samym amorze) nie odczuwam (zaciski kół, inna bajka ale to temat o amorze). Tak jak napisał kolega wyżej, SID jest mniej czuły na małe nierówności niż REBA, jest twardszy, bardziej sportowy i taki ma być, bo po to został stworzony - na wyścigi. Rebe można ustawić bardziej kanapowato, sid zawsze pozostanie trochę twardszy. Nie zmienia to faktu, że do dobry amortyzator, i spokojnie da sobie radę przy 90kilogramowym riderze.
rowerrower Napisano 19 Lipca 2010 Napisano 19 Lipca 2010 http://img46.imageshack.us/gal.php?g=06072010047.jpg
Artro Napisano 19 Lipca 2010 Napisano 19 Lipca 2010 http://img46.imageshack.us/gal.php?g=06072010047.jpg Eee... Co to ma do tematu? Kolejny zwykły nabijacz postów, nic nie wnoszący do tematów. Zbieraj, zbieraj jeszcze 95 i może będziesz mógł zdjęcia wklejać...
mlodyasg Napisano 19 Lipca 2010 Napisano 19 Lipca 2010 Gdzie (do czego) go katujesz ?Przebieg ? To był taki skrót myślowy apropos tego posta . Guess who's back? R3
1415chris Napisano 19 Lipca 2010 Napisano 19 Lipca 2010 R3 indeed and his another bike with za dluga sztyca.....
PiVi Napisano 20 Lipca 2010 Napisano 20 Lipca 2010 A co ma piernik do wiatraka? Ci co się na nim ścigają ważą po 60kg, poza tym zdobycie mistrzostwa zależy chyba raczej w dużej mierze od zawodnika, a to co on dostanie od sponsora to już inna bajka. Nino schurter na ten przykład ściga się na sztućcu DT swiss, który ma słabe oceny, a też wygrywa, ale on może sobie takiego DT wywalić jak dostanie luzów bo i tak dadzą mu nowego. Powiedzmy, że zależy to od dwóch czynników- i bikera i bika Nie będziemy się sprzeczać jak to wygląda procentowo... bo to nie ten temat... choć jak mówi stare ludowe przysłowie. dobry koń to i po błocie pójdzie Ja jeżdżę na SIDzie 2009 wersja team, ważę około 76-78kg w sezonie i żadnych luzów ani braku sztywności (na samym amorze) nie odczuwam (zaciski kół, inna bajka ale to temat o amorze). Tak jak napisał kolega wyżej, SID jest mniej czuły na małe nierówności niż REBA, jest twardszy, bardziej sportowy i taki ma być, bo po to został stworzony - na wyścigi. Rebe można ustawić bardziej kanapowato, sid zawsze pozostanie trochę twardszy. Nie zmienia to faktu, że do dobry amortyzator, i spokojnie da sobie radę przy 90kilogramowym riderze. Dzięki- czyli wszystko jasne. PiVi
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.