PsychoticArchitect Napisano 8 Kwietnia 2010 Napisano 8 Kwietnia 2010 Czołem. jakiejś zawrotnej ilości opinii nie znalazłem na forum, a przyznam się, że jestem na etapie kupna tarczówek. I mam dość poważny dylemat. mianowicie czy te deore 595 są sporo gorsze od slx? pomijając patent servo wave. Przyznam, że to mają być moje pierwsze hydrauliki, póki co działałem pomyślnie [ mniej lub bardziej- w górach z reguły mniej ] na vkach. I jak z siłą hamowania? Czy w deorkach jest sporo słabiej niż w slxach? I czy slx mają sporą siłę? czy tarcza 180mm na przodzie na setowych klockach ogranie masę ridera ~90kg? Nie oczekuję blokady koła w miejscu. Oczekuję skutecznego hamowania na tyle [w sensie nie że tylni hamulec ;0] , że jak sunę w dół to mam ten komfort, że jak zacznę hamować, to wiem, że się zatrzymam na rozsądnej drodze I na koniec czy ktoś się orientuje, jak te hample 595 wypadają z zderzeniu z 575? Z góry dzięki za wszelkie opinie, oraz z góry sorry, jeśli gdzieś na forumie był podobny topic [ szukałem, ale być może przeoczyłem] Pozdrawiam Jakub
blair7 Napisano 8 Kwietnia 2010 Napisano 8 Kwietnia 2010 servovawe to wlasnie zaleta przemawiajaca za doplaceniem do slx-ow, seryjne klocki starczyly mi na niecaly 1 tys, (po tym czasie 3/4 okladzin wyparowalo i juz nie dalo sie nimi hamowac) ale dawaly rady w ciezkich warunkach, treaz zalozylem koolstopy i.....musze je dotrzec
PsychoticArchitect Napisano 10 Kwietnia 2010 Autor Napisano 10 Kwietnia 2010 hmm... dzięki Choć szczerze liczyłem na więcej opinii o 595 I inne sprawa... czy jest ew. sens wrzuć na przód slx a na tył 595? Czy to będzie nie_do_przyzwyczajenia się i uciążliwe w użytkowaniu? Skoro jedni praktykują przód tarcza, tył vka, to może wariant z dwoma tarczami różnych maści też ma jako taki sens?
mitUSER Napisano 10 Kwietnia 2010 Napisano 10 Kwietnia 2010 Ma to sens np. Rulez jeździ z Saintem na przodzie i chyba 575 na tyle
Mod Team Puklus Napisano 10 Kwietnia 2010 Mod Team Napisano 10 Kwietnia 2010 No sens jest chociażby taki ze tarcze są o wiele mnie wrażliwe na warunki pogodowo-jezdne od vek chociażby przejazd przez błoto, nie wrażliwe na centre koła i w razie potrzeby totalne zablokowanie tylnego koła tak zeby sie obróciło czego na vkach jest ciężej dokonać. Minusem tarcz jest jednak bardziej skomplikowany serwis i ogólne dbanie o sprawność hamulca niż w przypadku vki no i finansowo wychodzi dużo drożej.
mitUSER Napisano 13 Kwietnia 2010 Napisano 13 Kwietnia 2010 Tfu.. w poprzednim poście napisałem że Rulez tak jeździ, miałem na myśli Schwefel'a. A co do tematu to jeśli możesz to kup 2x SLX albo nawet zacisk Deore a klamki SLX
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.