Skocz do zawartości

[amortyzator] do 500zł

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich,

Posiadam Kellysa'a scarpe z 2007. Nadszedl czas na zmiane amortyzatora, a w tej materii jestem kompletnie zielony. Dlatego co byscie polecili dla mnie(75kg) tak w granicach 500zl? Rowerek jezdzony rekreacyjnie dosc dotychczas, teraz chcialbym zmienic co nie co i posmigac gdzies w jakis terenik ladny.

Przegladalem forum i inne i czytalem o Rock shoxach ze sa dobre, tylko ta cena...

Z gory dziekuje!

Napisano

Standardowa odpowiedź czyli:

Rock Shox Tora, SR Epicon lub sr Raidon Air. O tych amorach napisano bardzo dużo na forum więc sądze, że teraz sobie poradzisz.

Pozdro600

Napisano

DURO :blink::wacko::unsure:

Sorry :) ale do tej ramy amor o skoku 130 gdy defaultowo wkładany był 80 mm :)

amor o skoku 100 to wszystko co można tam włożyć

tak że odpowiedź

Rock Shox Tora, SR Epicon lub sr Raidon Air
jest dobrym wyborem
Napisano

Najlepiej chyba kupić SR Raidon air bo może go sobie ustawić pod siebie i z tej trójki nie jest najcięższy. A ci którz piszą, że duro jest dobre do tego roweru niech się lepiej nie wypowiadają :)

• Mod Team
Napisano

Raidon to amortyzator do XC i ustawiony pod jazdę w XC.

Duro ma zupełnie inną charakterystykę pracy i jest bardziej wytrzymałe niż Raidon.

Napisano

ale myślenie boli

i co z tego że duro jest do skakania i jest wytrzymały i ma mulasta pracę :)

On nie jest do tej ramy <_< kompletnie się nie nadaje tak samo jak opony Maxxis Minion nie nadają się do szosówki.

amor do tej ramy ma byc z 80 mm skoku max co tam daje się włozyć to amor o skoku 100

Rama też jest do jazdy olewczo relaksacyjnej nie do katowania więc pomysły by wkładać tam duro są chore i głupie

Jedynie nieodpowiedzialny szczyl może połączyć oba te elementy _ Rame ATB przystosowaną do amorków o skoku 80 mm i amor dla podskakiwaczy o skoku 130mm

Geo całości zmieni sie tak że jeździć sie na tym będzie cieżko

• Mod Team
Napisano

Ups...