Pablo666 Napisano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2010 Mam takie pytanko. Przeszukałem sieć i znalazłem taką uszczelkę z deklem ale w cenie.. 60-65zł ;| To jest chora cena według mnie. Teraz moje pytanko, czy ktoś orientuję się czy takie uszczelki można kupić w jakiś sklepach z uszczelkami.? Może widział gdzieś. Wiadomo że nie musi być oryginalna ale by była taka jak na foto i była szczelna. Moja klamka ma problem bo uszczelka jest pęknięta, zastanawiam się czy nie dać silikonu na nią.. choć wolałbym całą sprawną.. Druga uszczelka to oring na tłoku w klamce, ale tą podobno w sklepie się bez problemu dobierze.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cycu85 Napisano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2010 Ja mam pytanie po co wlasciwie ta uszczelka ma taki ksztalt? Mam te hfx'y, przedwczoraj je odpowietrzalem, niby wszystko ok, ale troche sie poci spod zawleczki podczas naciskania klamki. Jak odpowietrzacie, to po zakreceniu zaworu przy zacisku naciskacie klamke z otwarta zawleczka na niej? wydostaje sie wtedy jeszcze troche plynu, jak klamke sie pusci to sie oczywiscie poziom cofa i do srodka dostaje sie powietrze. Teraz nie naciskalem, zatkalem i dopiero nacisnalem no i efekt taki ze plyn sie przecisnal przy zawleczce.. Zawleczka, znaczy ta zaslepka plastikowa czarna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo666 Napisano 5 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2010 Ta uszczelka jest po to aby płyn się nie wydostał ze zbiornika i przy okazji hamulec nie łapał powietrza.. Zrobiłem właśnie tak że dałem silikonu.. Problem w tym że wyciek mam przy otworze do odpowietrzania.. I jest dość spore rozcięcie.. no ale zobaczymy co z tego silikonu wyniknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cycu85 Napisano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2010 No dobra, ale jak z tym odpowietrzaniem? wypychasz nadmiar plynu naciskajac klamke, czy wpychasz zaslepke i... Nic nie powinno cieknac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo666 Napisano 5 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2010 Ja robiłem tak Od zacisku- strzykawa z płynem, od klamki- przewód + jakiś zbiornik na płyn. Lałem płyn aż wyleciał z drugiej strony. Trochę po kablu popukałem aby bąble wyleciały. Przelałem tak z 50ml tego płynu. Klamki ani razu nie naciskałem. Jak skończyłem najpierw wyjąłem to co miałem przy klamce (przewód) i włożyłem tą czarną zaślepkę. Potem dolałem jeszcze z 1-2ml płynu przy zacisku, skręciłem wyczyściłem i działa Jak już wszystko skończysz, przeczyść czymś to. Jak po wysuszeniu gdzieś Ci cieknie to znaczy że uszczelki masz do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2010 To nie jest uszczelka tylko membrana. Jak płyn się gotuje to zwiększa swoją objętość i ta membrana ugina się do góry żeby klocki się nie zablokowały. Element zupełnie nie do dostania poza częściami Hayesa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo666 Napisano 5 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2010 Niech będzie membrana.. fakt jest taki jaki napisałeś nie do dostania poza częściami Hayesa które są drogie.. i bardziej opłaca się kupić sprawny/uszkodzony hamulec. Sądzę że temat już wyjaśniony i żeby nie robić pier** można go ewentualnie zamknąć. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cycu85 Napisano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2010 Schwefel . Czyli wniosek taki, ze pewnie jest pekniecie przy zatyczce i wycieka przy naciskaniu . Rozkrece jutro i sie okaze. Tematu poki co nie zamykajcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cycu85 Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 No niestety, inaczej byc nie moglo, mam peknieta uszczelke przy samej zaslepce, ten kolnierzyk jest polowicznie oderwany od tulejki. Moglbym to obejsc odpowietrzajac hamulec ze zdjeta pokrywka, i uszczelka, zalozyc dopiero na odpowietrzony hamulec.. W zbiorniczku wyrownawczym jakies tam babelki powietrza moga byc, wiec nie powinno byc problemu. Chodzi o to, ze moge zalatac ta uszczelke od wewnatrz, wtedy jednak nie moge juz nic z nia zrobic, wiec musze cala operacje odpowietrzania zrobic na otwartym zbiorniczku, da rade? Ta opcja nie zadzialala najlepiej, zostalo widocznie za duzo powietrza w zbiorniczku i jak jeszcze w pozycji klamki ku gorze dzialalo idealnie, tak po opuszczeniu zupelnie mieklo. Druga wersja - rurka zamiast zaslepki, zwiazane z uszczelka, skrecone i napelnione plynem. Problemu troche bylo z dobrym zamknieciem tego, ale jak na razie jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broklyn20 Napisano 7 Października 2010 Udostępnij Napisano 7 Października 2010 Witam mam pytanie w moim HFX 9 zauważyłem że w miejscu gdzie końcówka do odpowietrzania w zacisku wchodzi w zacisk jest wilgotno jak to rozwiązać czy jest tam jakaś uszczelka czy poprostu mocniej dokręcić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broklyn20 Napisano 16 Października 2010 Udostępnij Napisano 16 Października 2010 Witam mam pytanko może troche OFF ale nie chce zakładać tematu Otóż jak się reguluje odległość klocków w HFX 9??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.