Skocz do zawartości

[800zł] MTB


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Przymierzam się do zakupu sprzętu który będę używał rekreacyjnie głównie na dogach polnych, leśnych. Pieniążki jakie planuje wydać to coś ok 800zł

Od kilku dni studiuję fora oraz oferty sklepów i mam już trochę mętlik w głowie.

Moja waga to 105kg przy 186cm wzrostu, więc potrzebuję raczej coś trwałego :).....

Wstępnie udało mi się wyselekcjonować kilka ofert :

1) Kross Hexagon V3 -750zł

2) Unibike Mission 2009 - 830zł

3) Author Trophy -650zł

4) Maxim Highlander 301 830zł

 

O każdym z ww pozycji przeczytałem mniej lub więcej informacji i opinii, lecz nie rozwiały moich wątpliwości. Dlatego proszę o poradę który wybrać ewentualnie podpowiedzieć inne oferty.

Dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Przymierzam się do zakupu sprzętu który będę używał rekreacyjnie głównie na dogach polnych, leśnych. Pieniążki jakie planuje wydać to coś ok 800zł

Od kilku dni studiuję fora oraz oferty sklepów i mam już trochę mętlik w głowie.

Moja waga to 105kg przy 186cm wzrostu, więc potrzebuję raczej coś trwałego :D.....

Wstępnie udało mi się wyselekcjonować kilka ofert :

1) Kross Hexagon V3 -750zł

2) Unibike Mission 2009 - 830zł

3) Author Trophy -650zł

4) Maxim Highlander 301 830zł

 

O każdym z ww pozycji przeczytałem mniej lub więcej informacji i opinii, lecz nie rozwiały moich wątpliwości. Dlatego proszę o poradę który wybrać ewentualnie podpowiedzieć inne oferty.

Dziękuje