jacob5 Napisano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2010 Witam, jestem kompletnie zielony w tych sprawach i mam taki problem. Mam amora z mocowaniem pm i chce kupić hamulec i pewnie będzie z mocowaniem is. Wszędzie widzę adaptery pod amora is i hamulec pm a na odwrót za bardzo nic nie widzę moglibyście mi podesłać link do takiego adaptera, albo wytłumaczyć jak to działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
etnies77 Napisano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2010 http://allegro.pl/item981029496_adapter_shimano_przod_tarcza_180mm_is_pm.html Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LoveBeer Napisano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2010 dokladnie - sa ale chyba tylko na 180 mm. ja mam wlasnie taki uklad i dziala znakomicie - porzadne ustawienie chyba latwiejsze niz w przypadku is-is bez zadnych adapterow (bo to jest totalna porazka...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 5 Kwietnia 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2010 Też taki mam i działa to sprawnie. Mniejszej tarczy jak 180 załozyć sie w tej konfiguracji po prostu nie da z przyczyn czysto technologicznych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob5 Napisano 5 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2010 Żeby nie zakładać nowego tematu mam jeszcze jedno pytanie Mam rozumieć że każdy hamulec ma takie samo mocowanie i do tego mocowania kupuje się adapter czy jak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2010 IS i PM to są standardy i nie mogą się różnić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...