Skocz do zawartości

[11260g] Mbike evo by pawelsystem


pawelsystem

Rekomendowane odpowiedzi

oto mój nowy rower jeżdzi sie nawet ok tylko mbike poszdl w h bo waga roweru tak jak tu stoi to 11260g - wazone na stojaku serwisowym z waga (dokładaność do 1g) a niby na wszystkich reklamach waga to 10.3 ;) a jednak drobne modyfikazje juz ma za soba

 

Bar Plugs: (Korki do kierownicy) Ritchey

Bottle Cage: (Koszyk na bidon) Specialized

Brake (Front): (Hamulec przedni) Avid elixir CR 160mm

Brake (Rear): (Hamulec tylny) Avid elixir CR 160mm

Cables: (Pancerze i linki) Jagwire

Cassette: (Kaseta) SRAM PG-990 RED 11-32

Chain: (Łańcuch) SRAM PC-991

Crankset: (Korby) Shimano XTR FC-M970 175

Bottom Bracket: (Suport) Shimano XTR FC-M970

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) SRAM X9

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) SRAM X-0 RED

Fork: (Widelec) Rock Shox Reba SL

Frame: (Rama) Mbike renegate evo

Grips: (Gripy) Ritchey wcs ergo

Handlebar: (Kierownica) KCNC SC Bone 31,8

Headset: (Stery) CANE CREEK

Pedals: (Pedaly) Shimano PD-M540

Seat: (Siodło) San Marco Ponza Power

Seatpost: (Sztyca) Truvativ Stylo

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy)

Shifters: (Manetki) SRAM X-9 Trigger

Skewers: (Zaciski kol) Dartmoor bolt on

Stem: (Mostek) KCNC Fly Ride 110mm

Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe RACING RALPH 2.25

Tire (Rear): (Opona tylna) Schwalbe RACING RALPH 2.25

Wheel Front: (Kolo przednie)

-Hub: (Piasta) DT SWISS 370

-Rim: (Obręcz) DT 4.2

-Spokes: (Szprychy) DT SWISS competition

-Spokes: (Nyple) DT SWISS alu

Wheel Rear: (Kolo tylne)

-Hub: (Piasta) KT

-Rim: (Obrecz) Alexrims XD-LITE

-Spokes: (Szprychy) ??

-Spokes: (Nyple) alu

 

foty

http://picasaweb.google.pl/pawelsystem/Mbike#

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że nie rozłożyłeś roweru na części pierwsze ;) Dowiedzielibyśmy się ile waży ramka. Jaki masz jej rozmiar ?

 

Jak dla mnie do zestawu "akcentów" jeszcze brakuje czerwonych Nokonów + czerwonych alu śrubek :) Byłaby bajka :)

 

+ koła oczywiście jeszcze :D

 

Ale generalnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do kol to bede chciał teraz kupic piaste dt na tyl marzenie to 240 ale to zalezne od funduszy

 

a nadwaga to ponad 1kg bo mysle ze tymi zmianami zbilem wiecej niz waga pedalow (rower wazylem z pedalami).... bo zmienione jest kolo przod chwyty kokpit na kcnc korba zaciski detki

ciekawe co poweidzia w glownym sklepie mbike.... na ta nadwage

 

ale rower jak na razie mi sie podoba i teraz powoli bede odchudzal rower podoba mi sie rama no sania malaxira ale jesli juz to odległa przyszłość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale panowie bierzcie pod uwage ze 10.5kg to moze on ma ale tylko jesli producent w 100% zawierza wadze podawanej przez producenta komponentow. Do tego dochodza smary etc. wiekszy rozmiar i jest. Same opony moga wazyc lacznie 250g wiecej niz producent podaje i juz jest 1/4 z tego.

 

Nie od parady przeciez ludzie selekcjonuja wiele czesci bo roznice moga byc +/- 25% w skrajnych przypadkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak elixiry sa mocniejsze od j5, bo jezdzilem na pawla rowerze a on na moim. Lecz wg mnie.. większą siła hamowania niż w j5 jest nie potrzebna... chyba ze chodzi ci o wagę :thumbsup: Lecz wez pod uwagę to ze elixiry sa awaryjne a z juicy nie ma tego problemu :) Nie lepiej wziąć siodemki i mieć święty spokój ???

 

A co do roweru to śmigałem na nim, fajnie sie jeździ tylko tak jak ktoś juz pisał ja bym tu widział białe koszyki... A i jeszcze jedno oponki RR maja kolosalne opory toczenia w porównaniu do moich Karm, jedzie się nimi jak czołgiem... chyba to minus tego roweru :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 miesiące temu...

trochę się pozmieniało więc odświeżę temat

 

Cassette: (Kaseta) Kaseta Shimano CS-M770 XT 11-32

Chain: (Łańcuch) Campagnolo RECORD C9

Grips: (Gripy) KCNC HandleBar Grip czerwone

Seat: (Siodło) San Marco Aspide

Tire (Rear): (Opona tylna) Schwalbe Rocket Ron 2,1

Wheel Rear: (Kolo tylne)

-Hub: (Piasta) DT SWISS 240s

-Rim: (Obrecz) ZTR Alpine 32h

-Spokes: (Szprychy) Sapim CX RAY

-Spokes: (Nyple) Sapim alu red

 

najbardziej to jestem zadowolony ze zmiany tylnego koła czuć wielką różnice szczególnie na podjazdach i mimo wagi 730g jest piekielnie sztywne ale niedawno je zaplotłem wiec wiecej nie powiem

chwyty kcnc uważam ze sa bardzo fajne i zapewniają dużo lepszy chwyt od poprzednich wcs ergo no i kcnc sa lżejsze:P

no i uważam że wreszcie znalazłem łańcuch dla siebie czyli campe c9 bo kilka sztuk tego przerobiłem właczenie z złotym connexem ktorego zajechałem po 300km;/

i jak na razie campa wypada najlepiej pod względem trwałości i precyzja zmiany biegów

 

waga po modyfikacjach 10885g

 

a tak co do ogółu to powiem ze jestem zadowolony z wyboru roweru dość dobrze sie spisuje geometria ramy bardzo mi podpasiła:] jedyny mankament to manetka w rebie;/ ktćra lubi nie obijać;/;/

 

a planowane dalsze modyfikacje

zmiana reby na sida

przednie koło dt 190, sapim cx ray, ztr alpine

wymiana sztycy na lżejszą (tu jeszcze tak sie nie orientowałem i jestem otwarty na propozychje ponizej wagi boplighta i nie kosztujacej 500zl)

siodło tu chce zaszaleć i myślę o SELLE ITALIA SLR Fibra tylko też bede musiał pomyśleć czy wygodne w utrzymaniu czarne ale na placu boju zostaje jeszcze wersja czerwona i biała białe by było ok tylko jak pomyśle co było na poczatku jak miałem białe siodło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Manetka nie odbija Ci bo masz zapchany pancerz. Miałem podobnie w Sidzie, pancerz ciągle się zapychał, w trakcie każdego błotnego wyścigu(więc i tak musiałem się schylać do goleni żeby do końca odblokować amorka), w końcu zrezygnowałem z manetki i jeździ mi się nieźle ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Manetka nie odbija Ci bo masz zapchany pancerz. Miałem podobnie w Sidzie, pancerz ciągle się zapychał, w trakcie każdego błotnego wyścigu(więc i tak musiałem się schylać do goleni żeby do końca odblokować amorka), w końcu zrezygnowałem z manetki i jeździ mi się nieźle :)

 

dałem linke i panccerz nowa kumpel rozebral mi sama blokade i wyczyscił i przesmarował a nastepnego dnia było to samo a nie didziało to to nawet suchego terenu...;/

ja teraz tez przez to prawie nie korzystam z manetki jedynie to by sie przydała przy rownych podjazdach na stojaco

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze ladne kolko sie zlozylo, choc nie jestem kibicem dt waga wyszla ladna, moj tyl z tunem, tasma stana 5g i ciezszym olimpikiem 733g :blink:

Ze zestaw jest sztywny to zasluga przede wszystim szprych.

 

Co do siodla moze zamiast selli karbonowy saevid 82g, ktory jest zrobiony na ksztalt slr, wiec jak slr pasuje do twoich 4 liter warto sie nad tym zastanowic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko nie miałem okazji jeździć na siodle bez zadnej wyściółki tylko na gołym karbonie ale pomyśle nad tym

 

a co do koła to juz od poczatku czyli po dokreceniu nypli palcami koło zrobio sie sztywne (jak brać palcami szprychy to luźne kompletnie a piasty ruszyć na boki sie nie da) a nie mowiac co bylo po zapleceniu jednym słowem powiem ze cx ray sa warte swojej ceny ciekawy jestem wagi przodu tylko tym razem chce spróbować ceramiki

 

tylko nie mam kompletnie pomysłu na sztyce tak zeby mi nie obcieło karbonowych pretow i była lekka

 

no i po takich zmianach moze wreszcie uzyskam wage z reklam tego roweru:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niby ma być lzejsza i wytrzymalsza ale ciekawe czy da mi taka sama sztywnosc jak cx ray.. pozatym to jeszcze produkt nie sprawdzony kompletnie wiec wole miec kilka gram cieżej ale sztywno i pewnie

 

a co do sidła to powiem nawet nawet fajnie to wyglada i chyba zaryzykuje oby nic nie wyszło moja to zniosła ale ta czerwona wersja z czarnym paskiem i obwódka poprostu by była idealna

 

a jak uszczelnienia w tych piastach macka???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

ostatnio zaszła taka zmiana

 

Fork: (Widelec) Rock Shox Sid XX

 

waga z nowym widłem to 10606g

 

na dniach kupuje blaty rotora ale tu raczej zmiana wagowa bedzie niewielka a nawet nie wiem ile one waza wiec moze sie okazac ze rower prytyje

potem zamawiam siadło saewida i jak sie uda to na jesieni bedzie nowe koło gdzies po drodze pewnie wymienie sztyce i to raczej bedzie koniec wiekszych zmian bo coraz bardziej odczuwam potrzebe jakiegos karbonowego szosolota

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...