massud Napisano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2010 Witam. Zastanawiam się nad zakupem ramy xc z stali cr-mo.oczywiście hardtail. Przebiegłem po okolicznych sklepach,przejrzałem kilka stron ale ciężko znaleźć. Znacie może producentów ,którzy oferują w/w ramy ? W innym wypadku zostaje mi zwrócić się do p.Orłowskiego, Biobike - ale wolałbym ze względów ekonomicznych coś seryjnego ,nie na indywidualne zamówienie. massud Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team IvanMTB Napisano 1 Kwietnia 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2010 Klaniam, No to slabo to widze w Kraju-Raju. Kona Explosif, Marin Bear Valley z malych kolek, Kross i Romet na wielkiej kiszce. Jest kilka opcji stalowych ale bardziej dla podskakiwaczy/endurakow niz do XC. NS Core, NS Society... Sugerowalbym rozgladniecie sie zagramanica. Ponizej paleta opcji z UK: On-One Inbred (150 funtow plus 30 wysylki do Polski) Charge Duster (260-320 funtow) Pipedream Sirius (295 funtow) Genesis Altitude (400 funtow) Singular Hummingbird (420 funtow) Orange P7 (460 funtow) Cotic Soul (470 funtow) Curtis XC (T45) (749 funtow) Moze sie okazac ze rama u Orla lub Kondeja bedzie tansza niz fabryczne wypuski. Moze poza Inbred'em. Szacunek... I. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
razorjack Napisano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2010 Rocky Mountain Blizzard rama z Reynoldsa 853, ponoć rewelacja chociaż tańsza może być u Orłowskiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
massud Napisano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 do: IvanMTB Ivan,dzięki za listę ,trochę mi naświetliło sytuację. do: razorjack również dzięki za podpowiedź.ciekawie toto wygląda - ale zdecydowanie w niższym budżecie chcę się zmieścić.znam przyjemniejsze sposoby na wydawanie kasy. może trochę rozwinę temat. Rama ma być z przeznaczeniem pod sakwiarstwo i wyszalenie się w terenie. Dlatego koniecznie geometria XC ,ma być to rower o wszechstronnych zastosowaniach.Nie mam ochoty ani miejsca na składowanie osobno sakwiarza ,szosy i górala. Cro-moly - dlatego,że moje sakwiarstwo odbywa się w terenach ,gdzie nie ma bata - nikt mi nie pospawa uszkodzonego alu.Dotychczasowa rama (kellys magic 2001?) trzyma się jeszcze ,ale nie wiem jak długo. A upierdliwe jest tachanie połamanego grata z drugiego końca świata Jeżeli ktoś z forumowiczów jednak wskaże mi ramę alu - która zniesie wiele,do tego ma mocowanie pod V-ki i bagażnik - to chętnie rozpatrzę propozycję. massud Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team IvanMTB Napisano 2 Kwietnia 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 Klaniam, No to ja ciagle proponuje Inbred'a. Przesmigalem na nim dwa sezony, z tylu miescil mi sie papec 2.4cala (Panas Fire FR 2.4), ma mocowania bagaznika, ktore z reszta uzywalem. Geometria obsluzy amor 100-130mm. Ze 130 da sie podjezdzac ale nie jest to jakies mistrzostwo swiata. Za to na zjazdach bylo bardzo milo. Z amorem skroconym do 90mm rama zaczynala sie robic nad sterowna i nerwowa. Jedyny minus - jak dla coponiektorych - to to ze wspolczesne wersje nie maja mocowania falek. Sprawdzona konstrukcja ktora po UK obija sie chyba juz z 10lat. No i cena jest wrecz nieprzyzwoicie przyzwoita Moja sugestia? Zadzwon do Orla i spytaj czy posklada Ci rame w cenie 700-750orzelkow - aktualana cena Inbred'a wraz z przesylka to okolo 775PLN. Zawsze to lepiej miec pelny custom, piwoty falek (jesli potrzebujesz) i tyle punktow mocowania ile Ci sie tylko zamai. Szacunek... I. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.