gregorius28 Napisano 31 Marca 2010 Napisano 31 Marca 2010 Witam wsztstkich. Mam do was prośbę. Planuje zakup roweru dla córki. Chciał bym abyście mi doradzili jaki rower wybrać w cenie do 1000zł. Dodam że max to 20" i nie musi byc rama dziewczęca bo takie jej sie średnio widzą. Ma być taki jak tatuś ma
rrobsonm Napisano 31 Marca 2010 Napisano 31 Marca 2010 Dosyć wysoką masz córkę jak rama 20" będzie odpowiednia, Ja sam jeżdżę na 18" A tak na poważnie to dobrze jakbyś podał wzrost córki, do tego prędzej się coś dobierze. Rozmiar koła nie jest rzeczą warunkującą w 100% wielkość roweru.
Mod Team michuuu Napisano 31 Marca 2010 Mod Team Napisano 31 Marca 2010 Taki jak taty http://www.allegro.p...siezniczki.html Znam ten ból ,mój młodszy syn też tylko to co ojca jest godne uwagi i najlepsze. Nie mam doświadczenia z dziewczynkami (same chłopaki) i nie wiem czy takie umaszczenie rumaka będzie się podobało. No i ile waży co by się panna nie urobiła po pachy. Trochę kosztuje ale tanio to tylko w tesco.
gregorius28 Napisano 1 Kwietnia 2010 Autor Napisano 1 Kwietnia 2010 Wzrostu ma ok 119cm waga ok 18-19 kilo. Mierzyliśmy w sklepie Gianta i spokojnie dawała rade wsiadać i zsiadać z rowerku. Co do umachania się no to na 16" w zeszłym sezonie potrafiła na spokojnie przejechać 18km ścieżkę rowerową z nami. No i na tej 16 jakoś tak śmiesznie wygląda. Strasznie malutki ten rowerek
emilio3 Napisano 7 Kwietnia 2010 Napisano 7 Kwietnia 2010 Tu masz fajny rowerek na kołach 20" http://www.rowerymerida.com.pl/rowery.php?kol=9&gr=115&id=992 mieścisz się w cenie,są 2 wersje kolorystyczne może się któryś spodoba.