szogunek Napisano 30 Marca 2010 Napisano 30 Marca 2010 Witam. Może któryś z forumowiczów posiada licznik VENTURA IV? Bardzo potrzebna jest mi do niego instrukcja albo chociaż wskazówka co gdzie ustawić. Dostałam nowy od kolegi, ale bez instrukcji, a jestem zielona w tym temacie :/ Z góry dziękuję za pomoc
wojok040 Napisano 2 Maja 2010 Napisano 2 Maja 2010 Mi też przydałaby się ta instrukcja jeśli to możliwe
maja81hc Napisano 4 Września 2010 Napisano 4 Września 2010 Witam. Może któryś z forumowiczów posiada licznik VENTURA IV? Bardzo potrzebna jest mi do niego instrukcja albo chociaż wskazówka co gdzie ustawić. Dostałam nowy od kolegi, ale bez instrukcji, a jestem zielona w tym temacie :/ Z góry dziękuję za pomoc posiadam taka instrukcje mogę wysłać na email ale i tak jest nie zrozumiała ja nic nie kleje z niej jeśli ktoś wie na ilu cm mam ustawić ten magnez to bym prosił o napisanie
szogunek Napisano 4 Września 2010 Autor Napisano 4 Września 2010 posiadam taka instrukcje mogę wysłać na email ale i tak jest nie zrozumiała ja nic nie kleje z niej jeśli ktoś wie na ilu cm mam ustawić ten magnez to bym prosił o napisanie Poproszę: alexia@szeptem.pl
javman Napisano 4 Września 2010 Napisano 4 Września 2010 ja mam venture 3 i jak go 2 lata temu ustawilem to do dzis nic nie musialem zmieniac.. mysle ze roznia sie tylko iloscia funkcji wiec jesli by cos bylo nie zrozumiale to chetnie pomoge... instrukcji pewnie juz nie znajde ale poszukam, ogolnie nie jest trudno go ustawic jesli mozna to poprosze tez o ta instrukcje z ventury 4 na jakis imageshack lub cos