Skocz do zawartości

[Licznik] Ventura IV - instrukcja, regulacja

szogunek

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Może któryś z forumowiczów posiada licznik VENTURA IV?

Bardzo potrzebna jest mi do niego instrukcja albo chociaż wskazówka co gdzie ustawić.

Dostałam nowy od kolegi, ale bez instrukcji, a jestem zielona w tym temacie :/

Z góry dziękuję za pomoc ;)

• 1 miesiąc temu...
  • 4 miesiące temu...
Napisano

Witam.

Może któryś z forumowiczów posiada licznik VENTURA IV?

Bardzo potrzebna jest mi do niego instrukcja albo chociaż wskazówka co gdzie ustawić.

Dostałam nowy od kolegi, ale bez instrukcji, a jestem zielona w tym temacie :/

Z góry dziękuję za pomoc :D

posiadam taka instrukcje mogę wysłać na email ale i tak jest nie zrozumiała ja nic nie kleje z niej jeśli ktoś wie na ilu cm mam ustawić ten magnez to bym prosił o napisanie

Napisano

posiadam taka instrukcje mogę wysłać na email ale i tak jest nie zrozumiała ja nic nie kleje z niej jeśli ktoś wie na ilu cm mam ustawić ten magnez to bym prosił o napisanie

Poproszę: alexia@szeptem.pl

Napisano

ja mam venture 3 i jak go 2 lata temu ustawilem to do dzis nic nie musialem zmieniac.. mysle ze roznia sie tylko iloscia funkcji wiec jesli by cos bylo nie zrozumiale to chetnie pomoge... instrukcji pewnie juz nie znajde ale poszukam, ogolnie nie jest trudno go ustawic :) jesli mozna to poprosze tez o ta instrukcje z ventury 4 na jakis imageshack lub cos :wallbash:

• 2 tygodnie później...
Napisano

ustawienie polega na tym ze jak wkladasz baterie (czyli licznik reset calkowity) to wyskakuje ci pewnie pole do pwisania 4 cyfr, jest to obwod kola zapewne w mm.

zaznaczasz na oponie kreske, wsiadasz na rower, toczysz do przodu(albo tylu) i mierzysz od startu do mety = jeden PELNy obrot kola.

wpisujesz wynik w licnzik i tyle.

magnes ustawiasz gdzie chcesz, predkosc katowa jest taka sama na calej powierzchni kola.

• Mod Team
Napisano