michalj Napisano 29 Marca 2010 Napisano 29 Marca 2010 Witam, Napiszę swoją historię z tym beznadziejnym sklepem. Ponad rok temu kupiłem w ich sklepie na Ursynowie licznik Sigmy BC2006MHR. W związku z poluzowaniem się licznika (wypadał z podstawki) oraz rozłączaniem się czujnika na widelcu (znane na forum) postanowiłem go reklamować. Chciałem zanieść go do sklepu na Ursynowie, a tam go nie ma Znalazłem adres siedziby i zostałem poinformowany, żeby reklamować go w którymś z istniejących ich sklepów. Oddałem na Tarchomin. Trochę się naczekałem, aż podeślą go do siedziby firmy. W siedzibie szukali faktury za licznik ponad 2 tygodnie i po kilku telefonach powiedziano, że wysłali go do Niemiec. Byłem pewien, że do serwisu Sigmy, ale, że powiedzieli, że sprawa może potrwać jeszcze miesiąc skontaktowałem się z Sigmą w Niemczech, a tam nie mieli żadnego zgłoszenia z tego sklepu. Szybko dzwonie do BDC, a oni, że wysłali licznik do sklepu w Niemczech którym go kupili. Po kilku dniach dzwoni do mnie typ, że oddali do dystrybutora ((BIKEMAN)który nie powinien i nie chciał ode mnie przyjąć licznika na gwarancji) i niedługo będzie do odbioru. Efekty: wymieniona podstawka (pewnie na koszt BDC) i kupa straconych nerwów. Przypuszczam, że ich towar nie pochodzi z legalnego źródła, bo nie bawili by się w odsyłanie do dystrybutora tylko do serwisu. Jak go odbierałem typ ani słowem się nie odezwał. I najważniejsze: nawet się nie brali za naprawę licznika, stwierdzili, że wszystko jest ok..... Nie polecam sklepu, kolega miał też jakąś przygodę w tym sklepie ze złym supporcie i stracił całe rowerowe wakacje przez ich serwis.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.