Skocz do zawartości

[amortyzator przedni] SR Suntour XCM-V2 HLO

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

W najbliższym czasie mam zamiar kupić krossa level A2, który ma amortyzator SR Suntour XCM-V2 HLO.

Nie znam się na amortyzatorach kompletnie; mógłby mi ktoś przybliżyć jak sprawuje się ten amorek?

W necie wygrzebałem wiele sprzecznych informacji. Jest on z kąpielą olejową?

Czy te oznaczenia (LO, HLO) coś znaczą ?

Czy jeśli ważę zaledwie 55kg to nie będzie dla mnie za twardy?

• Mod Team
Napisano

Wiec LO oznacza lock out czyli blokadę HLO to chyba to samo na pewno jest to blokada hydrauliczna.

Amor działa w sumie jak kazdy w tym przedziale cenowym (ok 200zł) jest to tańszy i trochę gorszy odpowiednik XCR'a. Nie ma on kąpieli olejowej natomiast ma cardrige olejowy z blokada w goleni prawej a w lewej ma sprężynę.

Napisano

Wiec LO oznacza lock out czyli blokadę HLO to chyba to samo na pewno jest to blokada hydrauliczna.

Ja bym się kłócił :)no blokuje się przepływ w tłumiku/ kartuszu olejowym

http://www.srsuntour-cycling.com/SID=sieec0c12c678fbccbd8f5f1cbb5fed5/index.php?screen=sh.detail&tnid=2789

amor bardzo podobny do XCR ja miałem XCR i był bardzo fajny ale tylko pod V-ki, chodził płynnie i był mięciutki ;)

• Mod Team
Napisano

Ja bym się kłócił :)no blokuje się przepływ w tłumiku/ kartuszu olejowym

http://www.srsuntour-cycling.com/SID=sieec0c12c678fbccbd8f5f1cbb5fed5/index.php?screen=sh.detail&tnid=2789

amor bardzo podobny do XCR ja miałem XCR i był bardzo fajny ale tylko pod V-ki, chodził płynnie i był mięciutki ;)

Czemu byś sie kłócił?. Oba LO i HLO są to hydrauliczne blokady skoku. Przy LO piszą - Hydraulic speed-lock cartridge a przy HLO - Hydraulic lock-out cartridge. Nie za bardzo wiem czym to sie różni ale podejrzewam ze LO posiada jeszcze tłumienia a HLO tylko blokadę ale nie jestem tego pewien. Tak czy inaczej XCM występuje tylko w wersji HLO.

Zarchiwizowany