biszkupp Napisano 29 Marca 2010 Napisano 29 Marca 2010 Witam. W najbliższym czasie mam zamiar kupić krossa level A2, który ma amortyzator SR Suntour XCM-V2 HLO. Nie znam się na amortyzatorach kompletnie; mógłby mi ktoś przybliżyć jak sprawuje się ten amorek? W necie wygrzebałem wiele sprzecznych informacji. Jest on z kąpielą olejową? Czy te oznaczenia (LO, HLO) coś znaczą ? Czy jeśli ważę zaledwie 55kg to nie będzie dla mnie za twardy?
Mod Team Puklus Napisano 29 Marca 2010 Mod Team Napisano 29 Marca 2010 Wiec LO oznacza lock out czyli blokadę HLO to chyba to samo na pewno jest to blokada hydrauliczna. Amor działa w sumie jak kazdy w tym przedziale cenowym (ok 200zł) jest to tańszy i trochę gorszy odpowiednik XCR'a. Nie ma on kąpieli olejowej natomiast ma cardrige olejowy z blokada w goleni prawej a w lewej ma sprężynę.
biszkupp Napisano 29 Marca 2010 Autor Napisano 29 Marca 2010 A jak z jego twardością ? Będzie dobrze podemną chodzić (ja 55kg), czy go nie wykorzystam z taką wagą?
Mod Team bogus Napisano 29 Marca 2010 Mod Team Napisano 29 Marca 2010 Nie powinno być źle. Generalnie XCM jest dosyć miękkim amortyzatorem.
Barwa Napisano 29 Marca 2010 Napisano 29 Marca 2010 Wiec LO oznacza lock out czyli blokadę HLO to chyba to samo na pewno jest to blokada hydrauliczna. Ja bym się kłócił :)no blokuje się przepływ w tłumiku/ kartuszu olejowym http://www.srsuntour-cycling.com/SID=sieec0c12c678fbccbd8f5f1cbb5fed5/index.php?screen=sh.detail&tnid=2789 amor bardzo podobny do XCR ja miałem XCR i był bardzo fajny ale tylko pod V-ki, chodził płynnie i był mięciutki