Skocz do zawartości

[sklep] Niska cena nowego roweru Unibike Expedition

Marcin13

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Pan z pewnego sklepu rowerowego sprzedającego na allegro (ten sprzedawca posiada także sklep stacjonarny)

zaproponował mi rower Unibike Expedition z 2010 za cene 1650, podczas gdy jego

nominalna cena wynosi 1899 na stronie producenta i w innych sklepach. Zaproponowal mi

transakcje poza allegro. Dodam, że ten sklep posiada porządną strone internetowa, więc

jest wiarygodny. Więc moje pytanie brzmi czy nie jest to podejrzanie niska cena? Czy

może taki egzemplarz został trochę "przerobiony" aby był tańszy? Dodam, że nie znam się za

bardzo na rowerach więc mógłbym nie zauważyć ewentualnych przeróbek.

Pozdrawiam

Napisano

Allegro pobiera prowizje od sprzedaży dlatego poza allegro zaproponowali Ci mniejszą cene,

Nie bój sie kupuj poza allegro :icon_wink:

Napisano

Tak, tylko, że szczerze mówiąc nie boję się sprzedaży poza allegro, tylko tego czy sprzedawca nie "zuboży" tego egzemplarza, albo może jest jakiś trefny, a ja tego nie rozpoznam. Tego modelu nie mieli wystawionego na allegro w ogóle, mieli za to wystawiony model z 2009 za 1549 i tej ceny nie chcą obniżyć.

Napisano

to niech tobie poda specyfikacje roweru który chce ci sprzedać, porównasz z oryginalna na stronie producenta i będzie jasne, niska cena to może też oznaczać rower wystawowy albo po testowy. Czy podają ze to jest nowy rower ?

pzdr

Napisano

Jeszcze zamów rower za pobraniem. Jak przyjedzie do ciebie kurier najpierw obejrz rower czy wszystko się zgadza. Wtedy zapłacisz kurierowi i będziesz pewny wszystkiego na 100%, że cie nie oszukał. Dodam, że masz prawo sprawdzenie towaru.

Napisano

A ja myślę że chce Ci sprzedać model 2009. Sprawdź dokładnie bo one się różnią tylko amortyzatorem

Modele 2009 jak komuś zostały to chcą się ich pozbywać natomiast nowe 2010 Unibike nakazuje sprzedawać w cenach katalogowych

Pozdrówki

Napisano