sebus86 Napisano 27 Marca 2010 Napisano 27 Marca 2010 Cześć na wstępnie chciałbym się serdecznie przywitać, jako że nigdy nie miałem kasy na dobry rower postanowiłem to zmienić i uskładałem 4500 zł i chciałbym abyście mi pomogli w wyborze zastanawiam się nad tymi 2 propozycjami ale możecie podsunąć jakiś pomysł to może coś innego. Moja waga to 100kg więc troszkę dużo dla tego chciałbym ją zbić, mieszkam w Łodzi i raczej jazda będzie w większości tutaj (czyli, droga jakies lasy, łaki i itp) ale czasami wypad do babci w góry też będzie. Pewnie jak każdy z was z czasem zapalę się odchudzaniem roweru więc chciałbym wybrać taki rower by mógł z niego później dużo wycisnąć wiadomo budżet. Więc do rzeczy: GIANT XTC 2 ROZMIAR XS/14.5", S/16", M/18", L/20", XL/22" RAMA Giant AluxX SL, aluminiowa, technologia Fluid Form WIDELEC Rock Shox Recon SL AIR, skok 100mm, blokada Poploc KIEROWNICA Giant Connect, prosta, 31.8x620 WSPORNIK KIEROWNICY Giant Connect, 31.8; 70-120mm WSPORNIK SIODŁA Giant Connect, 30.9x375 SIODŁO Fi'zi:k Tundra; pręty magnezowe PEDAŁY Aluminiowe z metalową klatką MANETKI Shimano SLX, 27 biegów PRZERZUTKA PRZEDNIA Shimano Deore PRZERZUTKA TYLNA Shimano Deore XT Shadow HAMULCE Avid Juicy 3, hydrauliczne, tarcze 160mm DŹWIGNIE HAMULCA Avid Juicy 3 KASETA/WOLNOBIEG Shimano HG50, 11-34, 9 biegów ŁAŃCUCH Shimano HG73 MECHANIZM KORBOWY Shimano Deore, 44/32/22 ŚRODEK SUPORTU Shimano Deore OBRĘCZE Mavic XM 117 Disc, 26x32, A/V PIASTY Shimano M475 Disc SZPRYCHY Stalowe, nierdzewne OPONY Kenda Small Block Eight 26x2.1'' DTC KOLOR Biały WAGA 12.10 KG CENA 4490 SCOTT SCALE 50 Cena 4 390 zł Wymiary XS S M L XL XXL Waga 11.30 kg Rama Scott Scale Alloy 6061 custom butted superlight tubing D-Forged CNC machined Dropouts Delta SST bridge / Integ. HT BOX chainstay bridge Widelec Rock Shox Recon SL Solo Air alloy steerer / Air spring / Pop Loc remote lockout / reb. Adj. / 100 mm Stery Ritchey OE 1 1/8" semi integrated 44/50mm Przerzutka (tył) Shimano XT RD-M772 SGS Shadow Type 27 Speed Przerzutka (przód) Shimano Deore FC-M590 34.9mm Manetki Shimano Deore SL-M590 Rapidfire plus 2 way release w/gear indicator Klamki hamulców Avid Elixir 5 Hamulce Avid Elixir 5 185/F and 160/R mm Rotor Korbowód Shimano FC-M542 Scott Custom 2-piece Design 44Ax32Ax22 T Oś korbowodu Shimano Cartridge 68mm shell Kierownica Scott Pilot 18 Team 18mm rise OS / 640mm Mostek Scott Comp 4 Bolt / OS 31.8mm 1-1/8" / 6° angle Pedały Shimano PD-M505 Clipless pedal Sztyca Scott Comp 31.6mm Siodło Scott Racing Piasta (Przód) Scott Comp Disc IT Piasta (Tył) Shimano FH-M525 Disc IT Łańcuch Shimano CN-HG53 Kaseta Shimano CS HG-50 -9 11-32 T Szprychy DT Swiss Champion black 1.8mm Obręcze DT Swiss 445d 32H / Black Opony Schwalbe Rocket Ron 26 x 2.1 / 50EPI Kevlar Bead Performance Series Obydwa w sumie podobają mi się wizualnie a nawet bym powiedział ze giant bardziej
RAFI1784 Napisano 27 Marca 2010 Napisano 27 Marca 2010 No ja zdecydowanie postawiłbym głos na scotta sam mam i wiem ze to dobre rowery, osprzęt mają podobny, jednak lżejszy jest troszkę skocina. Chyba wybrałbym bardziej uznaną markę ... Mysle że pewnie mają inną geometrię więc musisz się przysiąść do każdego jeśli masz możliwość/... PS takie przedstawienie sprawy ze zdjęciami i danymi znacznie ułatwia pomoc
sebcom Napisano 27 Marca 2010 Napisano 27 Marca 2010 Ja bym brał jednak Scotta, trochę lepszy osprzęt (choć różnice minimalne) i trochę lżejszy. Wizualnie też mi Scott bardzie leży Może jeszcze zastanów się nad Merida Matts HFS XC 1000-D Szkoda, że przedni amortyzator jest bez manetki blokady na kierownicy. Teraz to już się staje standartem. Ale propozycja też interesująca.
sebus86 Napisano 27 Marca 2010 Autor Napisano 27 Marca 2010 Wątpie by dali mi pojezdzic chyba ze po sklepie, scott wypada nawet lepiej cenowo. Ogolnie nie wiem czemu ale bardzo podoba mi się ostatnio biały kolor heh. Zastanawiałem się również nad focus black rider disc bo cenowo lepiej wychodzi i pełne xt ale musze chyab własnie przymierzyć się chociaż znawcą nie jestem wiec nie wiem czy bedę umiał wybrać odpowiedni
Schwefel Napisano 27 Marca 2010 Napisano 27 Marca 2010 A ja bym żadnego z nich nie wybrał bo słaby amor, ciężka korba czy piasty na kulkach w bikach za 4,5k zł to porażka. Lepiej kupić ramę XTC i samemu poskładać sobie bika niż kupować gotowce. Albo wybierać biki z przecen u mniej znanych producentów.
sebus86 Napisano 27 Marca 2010 Autor Napisano 27 Marca 2010 A schwefel nie wyjdzie mnie to drożej, bo i tak nei dam rady skołować tyle kasy po za tym tu wiem jak rower wygląda już cały. Nie mam doświadczeń po za tym sam na pewno bym go nie złożył
Schwefel Napisano 27 Marca 2010 Napisano 27 Marca 2010 Od 3k zł opłaca się już samemu składać ale jak się upierasz przy gotowcach to masz: Za 4k zł masz Vipera z dużo lepszym Foxem i na SLXie link Albo lekkiego Lapierra na v'kach http://www.allegro.p...li_10_7_kg.html Albo Poisona na Rebie i XT ale tu musiałbyś się przymierzyć, bo te ramy są bardzo krótkie. Do turystyki się nadadzą ale do ścigania już nie. link
sebus86 Napisano 27 Marca 2010 Autor Napisano 27 Marca 2010 Nie chodzi ze się upieram tylko problem polega na tym ze to byłby moj pierwszy lepszy model i do konca nie znam sie na tym. Wiem mniej wiecej na czym polegaja roznice xt/ xtr ale nic po za tym. Po prostu chodziło by mi o to że ty dałbyś radę a ja nie. Może w sklepie dało by radę zamienić recona na rebe z mała dopłata ale tego nie wiem w sumie nie używany
Schwefel Napisano 27 Marca 2010 Napisano 27 Marca 2010 Szczerze wątpię bo oni zawsze są niechętni na takie wymiany. Co innego jak dopłacisz 1000zł i dasz im Recona to pewnie pójdą na to
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.