Skocz do zawartości

[rower] arkus, kelly's, author... co lepiej kupić

wojtQ

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, chciałbym kupić rowerek do zwykłej, normalnej, spokojnej jazdy po szosie, lesie, piasku itp. Przeszukując internet znalazłem takie oto sprzęty. Przedzieliłem rowery na te z V-brakiem i tarczowymi, ponieważ wydaje mi się, że są to 2 różne kategorie cenowe (przy tarczowych słabszy inny osprzęt). Trochę tego sporo ale proszę o radę. Jestem w tym temacie zielony i każda się będzie liczyć.

Proszę o wskazywanie kilku, ponieważ może się okazać, że danego już nie będzie np. allegro albo się nie trafi z ramą itp.

Oto one:

V-brake:

Specialized Hardrock

Merida Matts TFS XC 100-V

Kelly's Scarpe

Kelly's Viper MTB

Kelly's Viper HARDTAIL

Scott Aspect 50

Scott Aspect 40

Author Basic

Author Solution

Kona Lana'i

Kona Fire Mountain

Arkus Vip 6.0

Arkus Vip 1.5

Univega HT-300

Univega HT-500

Univega HT-510

Gary Fisher Wahoo

Gary Fisher Advance

Cube Aim

Unibike Evolution

Kross Level A4

tarczowe:

Merida ATB Matts 40-D

Wheeler Pro 29

Romet Rambler

Napisano

Chyba powinieneś sprecyzować wymagania...niezłą rozpiętość cenową zapodałeś: od 999 do prawie 2000 - to kosmiczna różnica...No i warto byłoby żebyś się określił - mtb, cross czy jeszcze coś innego? Zwróć też uwagę, że niektórzy sprzedawcy na Allegro nie podają pełnej specyfikacji roweru; dla mnie co najmniej podejrzane: albo gościu coś ukrywa (jakieś słabe części i eksponuje tylko te lepsze), albo po prostu nie wie co sprzedaje...

Napisano

Arkusy na wstępie odradzam. Tak sobie części do siebie pasują. Generalnie to jest tak, że w "mokrych" i "piaskowych" warunkach przerzutki przestają działać, bo się rozregulowują. Przynajmniej w rowerach z sezonu 2008. Jeździłem na dwóch typach Arkusów Vip(nie były moje tylko kumpla, ale on onie dbał). Nie pamiętam dokładnie których. Rowery są na rekreację jak znalazł, ale tylko dla cierpliwych. Częste regulacje itp.

Napisano