carlos86 Napisano 25 Marca 2010 Napisano 25 Marca 2010 Witam, na wstępie chciałem powiedzieć że w tematyce rowerowej jestem kompletnym amatorem ale podjąłem doecyzję aby kupić rower. Na ta chwilę zdecydowany jestem na Kellysa Saphix 2010 - cena 1649PLN. Czy może ktoś mi doradzić czy warto kupować ten rower czy też może w tej cenie można kupić coś lepszego. Rower przede wszystkim do jazdy szosą, czasami jakimś lasem ale bez szaleństw po górach.
Paulex Napisano 25 Marca 2010 Napisano 25 Marca 2010 Jeżeli szosa i ubite ścieżki w lesie to ok może być, cena jest atrakcyjna, http://www.kross.pl/591-g619-k3315-evado_1.2.html tutaj jest moim zfdnaiem na lepszym osprzęcie rowerek lepsze przerzutki, hamulce, kaseta niż w Kellys'ie. http://www.unibike.pl/vipergts.html kolejna propozycja lepsza od krosa moim zdaniem.
k3m1pl Napisano 25 Marca 2010 Napisano 25 Marca 2010 Możesz zastanowić się jeszcze nad Mbikiem http://www.rowery-andar.pl/mbikecrossersx2010.html Ja w tym sezonie ujeżdżał będę model wyższy, ale ten też uważam za godny polecenia:)
Noir Napisano 26 Marca 2010 Napisano 26 Marca 2010 Ja mam Saphixa 2009 jak widać w profilu. Kupiełem go w listopadzie w tamtym roku. Bo przejechaniu dotychczas kilkuset kilometów jestem bardzo zadowolony z niego.
Pitof Napisano 26 Marca 2010 Napisano 26 Marca 2010 Słuchaj, a próbowałeś szukać Saphixa z 2009 roku? Nie wiem jaki rozmiar potrzebujesz, ale np. tutaj mają jeszcze 17 z 2009.
Noir Napisano 29 Marca 2010 Napisano 29 Marca 2010 Słuchaj, a próbowałeś szukać Saphixa z 2009 roku? Nie wiem jaki rozmiar potrzebujesz, ale np. tutaj mają jeszcze 17 z 2009. Dokładnie może jeszcze jakiś sklep lub hurtownia będą coś mieć. Poszukaj na allegro w swojej okolicy, może coś będzie i zawsze można pojachać i zabaczyć jak nie będzie daleko.