Skocz do zawartości

[rower] Kellys Saphix 2010 - proszę o opinię i pomoc w wyborze roweru

carlos86

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, na wstępie chciałem powiedzieć że w tematyce rowerowej jestem kompletnym amatorem ale podjąłem doecyzję aby kupić rower. Na ta chwilę zdecydowany jestem na Kellysa Saphix 2010 - cena 1649PLN. Czy może ktoś mi doradzić czy warto kupować ten rower czy też może w tej cenie można kupić coś lepszego. Rower przede wszystkim do jazdy szosą, czasami jakimś lasem ale bez szaleństw po górach.

Napisano

Ja mam Saphixa 2009 jak widać w profilu.

Kupiełem go w listopadzie w tamtym roku.

Bo przejechaniu dotychczas kilkuset kilometów jestem bardzo zadowolony z niego.

Napisano

Słuchaj, a próbowałeś szukać Saphixa z 2009 roku? Nie wiem jaki rozmiar potrzebujesz, ale np. tutaj mają jeszcze 17 z 2009.

Dokładnie może jeszcze jakiś sklep lub hurtownia będą coś mieć.

Poszukaj na allegro w swojej okolicy, może coś będzie i zawsze można pojachać i zabaczyć jak nie będzie daleko.

Napisano

Saphix 09 jest za 1280zl dowolny rozmiar w sklepie, bodajze rowery.shop

ja mam inne pytanie: Czym różni się Saphix od Axis'a, potrzebny mi rower cross/treking na miasto,dalsze wyprawy(>500km)

a moze Coach? nie rozróżniam wogóle tych modeli i czy poczule jakas znaczna roznice podczas jazdy?

ludzie mowia ze te Kelly'sy do <2000 to pięknie wypchnięte lalki/szpan z średnim sprzętem, ale czy na pewno? czy lepsze są Kross'y> preria,A2 dajcie jakąś opinie

Napisano

Saphix 09 jest za 1280zl dowolny rozmiar w sklepie, bodajze rowery.shop

ja mam inne pytanie: Czym różni się Saphix od Axis'a, potrzebny mi rower cross/treking na miasto,dalsze wyprawy(>500km)

a moze Coach? nie rozróżniam wogóle tych modeli i czy poczule jakas znaczna roznice podczas jazdy?

ludzie mowia ze te Kelly'sy do <2000 to pięknie wypchnięte lalki/szpan z średnim sprzętem, ale czy na pewno? czy lepsze są Kross'y> preria,A2 dajcie jakąś opinie

Powinno Ci to troche pomóc.