Skocz do zawartości

[zakupy] Allegro czy sklepy internetowe?

frutapura

Gdzie rowerzyści robią zakupy  

30 użytkowników zagłosowało

1. 1. Gdzie cz??ciej kupujesz?

• Allegro
      22
    • Internetowy Sklep Rowerowy
      8

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej,

Jestem studentką (rowerzystką także :P) i zbieram informację na temat zaufania w internecie i mam do Was pytanie odnośnie zakupów online. Kupując rowery i wszelakiego typu części częściej korzystacie z Allegro czy może ze Sklepów Internetowych?

Napisano

Właściwie to esklepy sprzedaja rowniez na allegro wiec sprecyzuj pytanie czy chodzi ci o normalnych ludzi ktorzy nie maja sklepow i sprzedaja rzeczy nowe/uzywane czy o sklepy

Napisano

Korzystam z miejsc gdzie jest taniej ale z zachowaniem pewnych zasad.

Jeśli chodzi o zaufanie to:

Kilka lat temu miałem małe starcie kupując telefon od polaka który od 15lat mieszkał w Szkocji. Wcześniej był strażakiem w Polsce a teraz właśnie w Szkocji miał jakiś zawód zaufania społecznego. Generalnie starłem się z nim o to, że nie ufając mu(wcześniej go nie znałem) nie chciałem mu zapłacić z góry za telefon. On zaczął bardzo narzekać, że w Polsce nikt sobie nie ufa, że jeden drugiego sprzeda za bułkę. Nawet jak ratował ludzi z pożaru to w kraju miał głosy, że na takich pożarach to się na pewno dorobi bo wyciąga chociażby złoto podczas akcji z płonącego domu. To go właśnie skłoniło na stałe opuszczenie kraju.

Czuł się mocno urażony ale poprosiłem go o zrozumienie, wpłaciłem koszty przesyłki i dobiliśmy targu.

Tak krótkim wstępem jeśli chodzi o zaufanie w krajowym handlu.

My szukamy najtaniej, sprzedawca chce zaoszczędzić i tak powstają zgrzyty.

Dlaczego o tym wspomniałem? Bo od kilku lat z wielką przyjemnością handluje na ebay'ach niemieckim, francuskim, angielskim czy amerykańskim. Sklepy anglia, irlandia, francja, usa.