konsul Napisano 23 Marca 2010 Napisano 23 Marca 2010 Witam, Byc moze ktos wie ?? Przymierzam sie do zakupu drugiego roweru, do szalenstw. w 2010 Cube zrobil ramy carbonowe w serii Reaction. Czy warto? Czy tlumienie drgan naprawdę o wiele lepsze? Do wyboru C Reaction Rx na alu 7005 i XT plus lepsze kola i hamulce lub C Reaction GTC Pro na kompozycie in mieszanym SLX/XT, plus gorsze kola i hamulce Serdeczne dzieki za pomoc Zielony jak szczypiorek Proszę pilnować prawidłowego nazewnictwa tematów - pkt 2.b regulaminu. Poprawione, następnym razem będzie ostrzeżenie.
Rulez Napisano 23 Marca 2010 Napisano 23 Marca 2010 Przymierzam sie do zakupu drugiego roweru, do szalenstw.w 2010 Cube zrobil ramy carbonowe w serii Reaction. Czy warto? Czy tlumienie drgan naprawdę o wiele lepsze? Najlepsze tłumienie ma rama full, karbon się chowa, każdy.
Pitof Napisano 23 Marca 2010 Napisano 23 Marca 2010 co do tłumienia drgań....raczej to bzdura bo jak może być coś sztywnego a zarazem tłumić drgania No tak się składa, że jak najbardziej może. Pochłaniać, a nie tłumić. Czuć to na w pełni kompozytowym rowerze. Nie wyciągaj wniosków odnośnie całych ram kompozytowych na podstawie pojedyńczych elementów. Trzeba tylko pamiętać, że Carbon ma zdolność pochłaniania drgań, ale nie dziur
Ananiasz Napisano 3 Czerwca 2010 Napisano 3 Czerwca 2010 Pozwolę sobie odświeżyć temat. Nurtuje mnie kwestia rozmiaru ramy w Reaction GTC. Do niedawna byłem posiadaczem stareńkiego Cuba Ltd w rozmiarze 20". Długość rury podsiodłowej miał 51 cm. W zwykłym Reactionie przy 20" jest to 49 cm, a w GTC 46 cm. Długość rury górnej w obu przypadkach jest taka sama (57,8 cm) Czy to znaczy, że przy wzroście 187cm będę zmuszony nabyć 22" GTC, czy po prostu jest on policzony dla sztycy 400mm i 20" będzie dla mnie OK?
mwegrzyn Napisano 4 Czerwca 2010 Napisano 4 Czerwca 2010 Dokładnie tak jak napisałeś w ostatnim zdaniu. Przy twoim wzroście odpiednia będzie rama 20".
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.