Skocz do zawartości
  • 0

rower do jazdy rekreacyjnej głównie po leśnych drogach

Gość Justyna

Pytanie

Gość Justyna
Napisano

Witam

Na pewno takich pytań macie tutaj wiele, i mam nadzieje, że dysponujecie dużą ilością cierpliwości. Bo, że wiedzę macie to widzę już po przejrzeniu zaledwie kilku tematów.

Poszukuję roweru do kwoty max 1500zł. Głównie jeżdżę po lesie ale bez jakiś wyczynów kaskaderskich, ale wiadomo, że i zdarzają się ostre zjazdy jak i niespodzianki na ścieżkach pod postacią najróżniejszych kawałków drewna, kamieni i innych przeszkód. Próbowałam się rozglądać w temacie wyboru sprzętu, ale jestem totalną amatorką. Mój poprzedni rower kupiłam ponad 15 lat temu, zwykły góral 26 koła. Był świetny, ale niestety zaczął mi już coraz bardziej szwankować, a jako, że w wakacje szykuje mi się dłuższy wyjazd rowerowy (taki kilkunastodniowy), gdzie szlaki to głównie leśne tereny chciałabym zakupić nowy rower.

Chciałabym aby koła miały rozmiar 28, z tyłu bagażnik, kierownica raczej wyżej niż siodełko (mam długie nogi ale krótkie ręce i na moim obecnym niestety bolą mnie plecy po dłuższej jeździe). Chyba, że to wina ramy. Hmm mam 158 cm wzrostu. I nie pogniewałabym się gdyby był w miarę możliwości jak najlżejszy. Ważę 48 kg.

Tak naprawdę to skorzystam z każdej rady.

z góry dziękuję

Justyna

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Rower o kołach 28" w las, na ostre zjazdy i kilkunastodniowe wycieczki

hmm... ciężko będzie to ze sobą pogodzić, zwłaszcza w tej cenie. No ale wspólnymi siłami coś się wymyśli :thumbsup:

ale zanim cokolwiek zaproponuje: tolerujesz ramę męską, czy musi być koniecznie damka?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Dodaj nową pozycję...
Forumrowerowe.org korzysta z plików cookies