Skocz do zawartości

[rower] Kross Crow Preria- który lepszy?

tomek1981

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Na wstępie muszę zaznaczyć, że jestem raczej zielony w kwestii sprzętów rowerowych. Zastanawiam się nad zakupem roweru Kross Crow Preria.

Biorę pod uwagę dwa rowery (o tej samej nazwie) u dwóch różnych sprzedających. Oba w tej samej cenie- 1099 zł.

Jednak oba troszkę się od siebie różnią osprzętowo. Pytam, ponieważ jeden jest z Warszawy (w której mieszkam- i miałbym pod nosem), natomiast drugi jest w Tomaszowie Mazowieckim i zastanawiam się czy jest on na tyle lepszy, aby po niego tam jechać.

Bardzo proszę o porównanie tych dwóch sprzętów i odpowiedzenie mi na pytanie: który jest lepszy? Czy może nie ma aż tak dużej różnicy.

Kross Crow Preria z Warszawy:

http://www.allegro.pl/item951155313_kross_crow_preria_limited_hydrauliczne_hamulce.html

oraz

Kross Crow Preria z Tomaszowa Mazowieckiego:

http://www.allegro.pl/item967069309_kross_crow_preria_21_deore_alivio_hydraulika.html

Czy ten model z Warszawy ma blokadę skoku w amortyzatorze?

Wiem, że zawsze mogę prosić o przesyłkę kurierm, ale ja wolę odebrać rower osobiście.

Napisano

Różnice są naprawdę pomijalne. W obu korby są nierozbieralne, więc to bez znaczenia czy Truvativ czy Shimano. Według strony Suntoura NEX4110 nie ma blokady, więc to warto by sprawdzić osobiście.

Wybierz ten który ci się bardziej podoba.

Napisano

Nie jest rozbieralny, ma tylko nity w kształcie imbusa - nie pasuje do tego żaden normalny rozmiar pomijając już, że kręcenie tym nic nie daje. Było o tym na forum raz czy dwa.

Napisano

Jeśli chodzi o ten z Tomaszowa, to mogę polecić sprzedawcę, ponieważ w środę wieczorem go zakupiłem na Allegro a w piątek rano już był u mnie, natomiast dziś go poskładałem w jedną całość. No i zazwyczaj sprzedaje wszystkie wystawione na aukcji.

Zdecyduj jaki rozmiar ramy Ci odpowiada (u sprzedawcy z Wawy jest 19" - zapytaj go czy ma 21", ten z Tomaszowa ma 21").