Skocz do zawartości

[wyprawa] Austria 2 tygodnie w sierpniu 2010

endriusu

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

Od pewnego czasu chodzi mi pogłowie rowerowa podróż przez Austrię. W tamy roku chciałbym zrealizować ten plan i z początkiem sierpnia wyruszyć na dwu tygodniową wyprawę. Poszukuję osoby najlepiej ze Śląska, która podobnie jak ja lubi jazdę na dwóch kółkach połączoną ze zwiedzaniem nowych miejsc i która miała by ochotę towarzyszyć mi w tej wyprawie. Uważam, że na dłuższy wyjazd dwie osoby to w sam raz, większą paczką dalej niż do knajpy w parku ciężko jest dojechać ;-).

Na razie mam bardzo ogólną wizję całego wyjazdu. Trasa nie powinna być dłuższa niż 1000 km tak żeby dzienny dystans nie przekraczał 100km i żeby dało się zrobić jakieś przerwy może nawet jedno dniowe w ciekawszych miejscach. W prawdzie już nie jestem studentem, ale nadal nie zaliczam się do grupy bogatych ;-) dlatego wyjazd miałby być możliwie nisko budżetowy. Wiąże się to z noclegami pod namiotem, zabraniem ze sobą sporej ilości żarcia itp., itd.

Nie jestem żadnym wyczynowcem i nie jadę po to żeby bić rekordy kilometrów. Celem jest zobaczyć jak najwięcej i miło spędzić czas. Co do kondycji to dopiero rozpocznę przygotowania. Nigdy jeszcze nie byłem na tak długiej wyprawie, do tej pory raczej kilku dniowe wypad po 50 -60 km dziennie. W zeszłym roku byłem na Bornholmie gdzie zrobiłem ok. 500km. Mam pytanie do osób, które już miały okazję jechać na dłuższe wypady w jaki sposób i jak długo przygotowywały się do pierwszej poważniejszej wyprawy? Czy w najbliższe cztery miesiące da się przygotować organizm do takiego wysiłku?