CichyKL Napisano 19 Marca 2010 Udostępnij Napisano 19 Marca 2010 Nie dawno kupiłem nowy rower z promaxami Q3. Jest to mój pierwszy kontakt z hamulami tarczowymi. Został zamówiony przez internet. Przy zakładaniu koła ustawiłem hamulec tak, by klocki nie ocierały się o tarczę. Jednak w czasie jazdy klocki wyraźnie ocierają się. Jak je wyregulować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vieri Napisano 19 Marca 2010 Udostępnij Napisano 19 Marca 2010 Doświadczenie nauczyło mnie, aby nie ufać firmie Promax. Regulacja to metoda prób i błędów w tym przypadku, i bądź gotowy, że osiągniesz niedługo perfekcję. W końcu ćwiczenie czyni mistrza, czyż nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CichyKL Napisano 19 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2010 Tak, ale trzeba wiedzieć jak to robić, ja jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o tarcze. Będę modyfikował rower więc hamulce trafiają na pierwsze miejsce listy "Do wymiany" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 19 Marca 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 19 Marca 2010 Najprędzej regulować całym zaciskiem. Popuścić sruby, zacisnąć klamke i na zacisnietrej klamce zakrecic zacisk. To przy zacisku PM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CichyKL Napisano 20 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2010 Czy to ta śruba służy do regulacji? Nikt nie zna odpowiedzi na to pytanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gruber69 Napisano 20 Marca 2010 Udostępnij Napisano 20 Marca 2010 Do regulacji służą dwie srebrne śruby. Jedna tuż nad tą którą zaznaczyłeś druga pod prawie na samym dole zdjęcia. Może masz także zbyt małą przerwę miedzy klockami a tarczą... A to co zaznaczyłeś pewnie służy do odpowietrzania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...