Skocz do zawartości

[rower] zakup nowego...

rybcia444

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W najbliższym czasie mam zamiar kupić rower a dokładniej jak się trochę ociepli. Wcześniej posiadałem rower MTB. Teraz mam zamiar się przenieść na crossa bo będę zazwyczaj jeździł po asfalcie. Zastanawiałem się nad Scott Spotster P55 i Merida 40 COMFORT - V.Nie znam się zbytnio na osprzęcie wiec proszę o rade, który rower lepszy.

Napisano

Wien, ze ciągle chwalę Scotty, ale takiej ramy nie dostaniesz w żadnym innym rowerze w tym przedziale cenowym.P55 ma naprawdę super design i tutaj uwaga dla statystycznego złodzieja może wyglądać na rower za 5 patyków.

Merida wygląda średnio, ma gorszą ramę, nie przystosowana do tarczówek, w dodatku z amortyzowana sztycą. Z reguły jest tak, że Scott ma lepszą ramę i kiepski osprzęt , ale tutaj rożnicy nie widać więć lepszym interesem jest p55(moim zdaniem najładniejszy seryjny rower do 2 tys).

Napisano

Z tych dwóch zdecydowanie Scott. Rama na pewno nie jest jego najsłabszym punktem no i wizualnie miażdży Meridę ;)

Tylko czy tarcze są Tobie potrzebne? Chyba tylko zbędny balast...

Napisano

No własnie tak sie tez zastanawialem nad tymi tarczami ale dla takie wygladu powalajacego jak pisal kolega wczesniej to chyba warto :P

i jaki by najlepszy byl rozmiar tego roweru ? Na stronie podane sa : S , M , L , XL

Jakbyco mam 180 cm wzrostu i waze okolo 80 kg

Napisano