timo1990 Napisano 18 Marca 2010 Udostępnij Napisano 18 Marca 2010 Witam. Nie znam się za bardzo i jeśli temat nie pasuje do kategorii to proszę go przenieść. Na zdjęciu pokazana jest na czerowno część o ktorą mi chodzi. Otóż zacząłem odczuwać podczas jazdy, że nie jest sztywno tylko się lekko rusza na boki. Moje pytanie- czy da się to przykręcić czy trzeba to wymienić? Drugie zdjęcie załączyłem po to, bo może trzeba tę śrubkę dokręcić? ( nie przejmujcie się tym pęknieciem- jest od dawna) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
micha09 Napisano 18 Marca 2010 Udostępnij Napisano 18 Marca 2010 jezeli gdy ruszasz jedna strona i druga tez sie rusza to problem jest z suportem wiec lepiej wymienic go, ale jesli rusza ci sie tylko jedna strona to spróbuj dokrecic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
timo1990 Napisano 18 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2010 jezeli gdy ruszasz jedna strona i druga tez sie rusza to problem jest z suportem wiec lepiej wymienic go, ale jesli rusza ci sie tylko jedna strona to spróbuj dokrecic Rusza się całość, wychyla się o parę stopni. Długo jeszcze pojeżdżę na takim suporcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rx400h Napisano 18 Marca 2010 Udostępnij Napisano 18 Marca 2010 Witam, kiedyś miałem podobnie w starym rowerze. Radziłbym odkręcić śruby od korb i nie obejdzie się bez ściągacza do korb bo widać że rdza LEKKO złapała i je po prostu zdjąć i wykręcić suport. Suport będzie chodził pewnie jeszcze dosyć długo, ale nie opłaca się go dorzynać i najlepiej wymienić jak najszybciej, bo komfort jazdy w takim stanie:/ jest słaby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...