Skocz do zawartości

[rower] Cross dla niej i dla niego

kouczan

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Poszukuję roweru(ów) dla siebie i dla dziewczyny.

ja: 186cm 77kg

dziewczyna: 165cm 55kg

Cena: do 1200 zł lub do 1500zł

Wymagania: brak, chociaż fajnie jak by się dało zamontować błotniki/bagażnik

Rower służyłby mi do dojazdów do pracy a popołudniami i w weekendy do wyjechania gdzieś za miasto. Raczej nie w ciężki teren. Mieszkam w Częstochowie, więc w rachubę wchodzi jura krakowsko-częstochowska. Z tego co wyczytałem na tym i kilku innych forach odpowiednim rowerem będzie cross. Zaznaczam, że jestem zupełnym laikiem w temacie osprzętu. Czy moglibyście polecić coś w przedziale cenowym do 1200 zł i do 1500 zł. Czy różnica w jakości będzie odczuwalna dla tych przedziałów czy nie warto zwracać tym sobie głowy i wybrać tańszą opcję?

Właściwie po przeczytaniu kilkudziesięciu tematów byłem zdecydowany na Krossa Level A2 lub A4 (chyba najczęściej tutaj polecane), ale tutaj spotkała mnie niemiła niespodzianka, bowiem w ostatnich tygodniach ich cena poszła w górę kilkaset złotych. W związku z tym moje kolejne pytanie, czy cena niższa (zimowa) jest cena standardową i warto się targować, żeby dobić przynajmniej w jej okolice (oprócz rowerów pewnie będę kupał zapięcia, liczniki i inne pierdoły, w związku z czym te kilkaset zł robi mi ogromna różnicę) czy już mleko się rozlało i muszę się pogodzić z tym, że zapłacę kilka stówek więcej? Czy może znajdę jednak alternatywę w przedziale cenowym, który podałem?

Pozdrawiam

Napisano

Dzięki za wskazówki. Udam się do "miejscowego dilera" w celu zapoznania się z tym rowerem. :icon_mrgreen: Jednocześnie ponawiam pytania postawione w pierwszym poście.

Pozdrawiam

Napisano

Możesz zainteresować się Meridami z serii Crossway np. 20-v. Rowerki te mają też damskie, więc i Twoja wybranka sobie coś może wypatrzy.