Skocz do zawartości

[rower]Lekki, rekreacyjny XC do 2000zł


93Nowy93

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

Mam 180 cm wzrostu i ważę 69kg. Potrzebuje roweru do jazdy głównie po lasach i drogach asfaltowych, częściej w terenie. Chciałbym też, żeby ten rower nie był zbyt ciężki. Co do rozmiaru ramy to nie jestem pewien..myślę, że 18-19 cali byłoby wystarczające. Cena tak jak w temacie czyli do 2000zł. Czekam na propozycje.

 

Pozdrawiam. ;)

Napisano

Kosztuje tyle katalogowo, spokojnie idzie kupić taniej. Przejrzyj stronki sklepów z Łodzi i zobacz po ile mają, albo najlepiej się przejdź i popytaj na ile mogą Ci zejść z ceny. Ja swój za 1950 kupiłem.

Napisano

Dokładnie, jak dbasz tak masz. Jest masa użytkowników tych rowerów i nie słyszy się jakiś niepokojących głosów odnośnie awaryjności.

Napisano

A co powiecie na dwa inne rowery: Giant Terrago 2010 i Merida D40? Warto płacić tak dużo za Gianta, czy może lepiej Meride ze słabszymi przerzutkami ale z hamulcami tarczowymi?

Napisano

Sam mam ten dylemat :)

Wybieram pomiędzy :

A6

Scott Scale 80 z 2009 r.

GF Pirhania z 2008 r.

 

Po kilku rozmowach kieruję się w stronę scale 80. Chociaż zanim kupię pojadę i przymierzę się.

Napisano

Witam. Chciałbym się dowiedzieć jaki sprzęt byście mi polecili, miałby to być rower górski do 2000 zł. Mam około 185 cm wzrostu, ważę 78 kg. Z góry dziękuję.

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Sam mam ten dylemat ;)

Wybieram pomiędzy :

A6

Scott Scale 80 z 2009 r.

GF Pirhania z 2008 r.

 

Po kilku rozmowach kieruję się w stronę scale 80. Chociaż zanim kupię pojadę i przymierzę się.

 

Witam,

 

śmigam własnie na scale 80 ale z 2008 r. - powiem tak: rower jest szybki, zrywny i bardzo przyjemnie się jeździ. Jednak jest kilka rzeczy, na które trzeba zwrócić uwagę:

1) pozycja na rowerze jest bardzo pochylona, a kierownica jest prawie prosta (ja wymieniłem na syncross gain 2014 i jak dla mnie jest teraz wygodniej

2) rama nie posiada w ogóle otworów do montażu bagażnika - jeśli myślisz o sakwach w przyszłości, może warto zastanowić się nad innym modelem, bo później może być kłopot - ja szukam rozwiązania tego problemu),

3) amortyzator DART 2 to tragedia, jest strasznie twardy (chociaż ważę 80 kg), regulacja czułości, przynajmniej w moim modelu nigdy nie działała w sposób dający się odczuć. Tłumienie przez kilkaset pierwszych km było ok i fajnie się regulowało motylkiem na dole prawej goleni, ale później zupełnie przestała działać. Poza tym ten amortyzator jest ciężki - ok. 2400 g.

 

Po tysiącu kilometrów wyciągnął się łańcuch i musiałem wymienić razem z kasetą tylną. Poza tym, co do działania napędu nie mam uwag, przerzutka tylna LX działa cały czas świetnie.

 

Siodełko jest super - chociaż jest bardzo wąskie - jest to najwygodniejsze siodełko, na którym jeździłem.

 

Jest to dobry wybór, ze względu na ramę, do dalszej rozbudowy.

 

pzdr

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...