crossmax Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 Witajcie! Jestem studentem i nie znam zbyt dobrze Krakowa, gdzie przyszło mi zamieszkać. Czy możecie zasugerować mi, gdzie warto wybierać się na wiosenne treningi? Mieszkam w Śródmieściu. Interesują mnie przede wszystkim asfaltowe drogi, ale za propozycję polnych i leśnych ścieżek też będę wdzięczny. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtekkrakow Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 1. Tyniec 2. Dolinki pod Krakowem 3. Las wolski 4. Zakrzówek 5. Kryspinów To co ciekawsze punkty nawigacyjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fredzio Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 Co prawda jestem z poza Krakowa, jednak ostatnio kupowałem mapę dla siebie to zauważyłem że Wydawnictwo Compass ma kilka map odnośnie Krakowa. Istnieje: atlas szlaków rowerowych okolic Krakowa za 25zł, z innych map np mapa dolinki podkrakowskie za 7,5zł. Z Krakowa chyba, całkiem niedaleko jest do puszczy Niepołomickiej, jak i okolic Ojcowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RAFI1784 Napisano 14 Marca 2010 Udostępnij Napisano 14 Marca 2010 Jak ktoś chętny do wspólnych przejażdżek to słucham propozycji;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamStiller Napisano 23 Marca 2010 Udostępnij Napisano 23 Marca 2010 dawaj znać jak co to ci pokaże coś z okolic tel 696125593 i sms nie tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Noir Napisano 25 Marca 2010 Udostępnij Napisano 25 Marca 2010 Z Krakowa chyba, całkiem niedaleko jest do puszczy Niepołomickiej, jak i okolic Ojcowa. Ojców jak najbardziej. Nawet kilka postów wyżej wrzucono ciekawą mapkę jak tam dojechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...