n4k5 Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 Witam. Kupiłem nowy rower (od kilku dni pełni rolę wystawową) wraz z Rock Shox Recon SL Solo Air 120mm, jest z nim mały problem, oby mały. Napompowałem pierwszego dnia 100PSI pod moje 80kg, tak jak zaleca "naklejka". Zbliża się wieczór.. boom! Wywaliło uszczelkę (ta szara ze obejmującą ją sprężyną) z lewej goleni do góry. Ciśnienie spadło do 50PSI. Wcisnąłem ją łyżką do opon na swoje miejsce, napompowałem na 100PSI, kobieta mi mówi rano, że znowu wybiło uszczelkę Tym razem spuściłem całkowicie powietrze, wcisnąłem uszczelkę na swoje miejsce, napompowałem i czekam... Jeśli to nie pomoże, to co mam zrobić aby naprawić tą usterkę? :-( Z góry dziękuję za wszelką pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Timon92 Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 Stawiam że komora powietrzna jest nieszczelna i zamiast ją pompować pompujesz całą goleń. Jak masz gwarancję to odsyłaj a jak nie to wyciągnij zawartość pompowanej goleni i wymień wszystkie oringi. Tutaj napisałem jak zmienić skok ale też jest opis wyciągania zawartości goleni: http://www.forumrowerowe.org/topic/62306-amortyzatorrecon-vs-tora-vs/page__st__20 . Jak będziesz miał z czymś problem to pisz. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n4k5 Napisano 13 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 Mam gwarancję, ale musiałbym go odesłać do Niemiec, bo tam kupiłem rower. Mimo wszystko chyba jednak tak zrobię, bo nie zamierzam dopłacać kolejnej stówy na uszczelki do roweru co dopiero do mnie trafił. Najpierw przekręcony gwint w mostku, teraz to.. (nowy mostek już mi wysłali). Napiszę najpierw do sprzedawcy, potem zobaczymy co dalej. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Timon92 Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 Uszczelka (ta szara) uległa uszkodzeniu? Jeśli nie to nie warto bawić się w odsyłanie, wewnętrzne oringi kosztują grosze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spider Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 Za kompletny serwis Recona - wymiana wszystkich uszczelek, zalanie i czyszczenie w Polsce policzą Ci ok 240zł. Wiem, bo sam serwisowałem ostatnio Recona 351 solo air. Wysyłka do Niemiec też nie będzie tania... no i czas oczekiwania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n4k5 Napisano 13 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 Szara uszczelka wraz z oringiem wygląda ok. Co do serwisowania nie mam zamiaru go oddawać tam gdzie miałbym zapłacić nawet grosza. Liczę na sensowne rozwiązanie sprawy przez sprzedawcę. No i na Was :-) Problem raczej jest z tym co jej w środku niż na zewnątrz. Jestem zwolennikiem DIY, więc co mogę zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Timon92 Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 Jeśli wysyłka do sprzedawcy nie będzie Cię nic kosztowała to śmiało wysyłaj. Jeżeli będziesz musiał zapłacić za wysyłkę w jedną stronę to lepiej samemu wymienić oringi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 13 Marca 2010 Udostępnij Napisano 13 Marca 2010 Czy to znaczy, że Canyon (razem z RS) wali taką lipę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n4k5 Napisano 14 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2010 Po wczorajszym całkowitym spuszczeniu powietrza i nabiciu od nowa, do dzisiaj nie wybiło zewnętrznej uszczelki. Cieszyć się raczej będę jak przetrwa kolejnych kilka dni. Pytanko.. to normalne, że ten amor tak syczy (naprawdę głośno) przy powrocie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n4k5 Napisano 25 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2010 Wybrałem się rowerem na terenową przeprawę, kiedy wróciłem sprawdziłem ciśnienie, spadło o jakieś kilkanaście PSI. Nabiłem pod moją wagę i w nocy wywaliło uszczelkę i spadek z 90PSI do 50PSI. Wygląda to tak jak pisaliście, jakby komora powietrzna była nieszczelna. Zewnętrzna szara uszczelka wraz ze sprężyną wyglądają ok, czy wymiana wewnętrznych oringów w feralnej goleni powinna poprawić sytuację w 100%? Jeśli tak, to gdzie kupię owe oringi w sieci? Ewentualnie o co konkretnie mam pytać w sklepie stacjonarnym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kwasio5 Napisano 4 Marca 2011 Udostępnij Napisano 4 Marca 2011 Witam Sorki za odkopanie tematu ale mam identyczny problem i teraz moje pytanie co było przyczyną ? Odesłał Pan amorek i przysłali nowy ? czy sam Pan naprawiał ? Co było uszkodzone ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.