Nawrotek Napisano 14 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2010 (edytowane) zaciski to sobie chyba jednak kupię te czarne za 67$. Jak na 44g z QR chyba się opłaca Edytowane 14 Marca 2010 przez Nawrotek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gothic Napisano 14 Marca 2010 Udostępnij Napisano 14 Marca 2010 zaciski to sobie chyba jednak kupię te czarne za 67$. Jak na 44g z QR chyba się opłaca Ciekawi mnie jakość połączenia carbonu z alu w dźwigni. Napisz coś jak juz je kupisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtekmtb Napisano 14 Marca 2010 Udostępnij Napisano 14 Marca 2010 Pewnie że wpadam do was. To gdzie się spotykamy i o której? No rowerek super. W tygodniu się jeszcze zgadamy to gdzieś się może wyskoczy w teren. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 14 Marca 2010 Udostępnij Napisano 14 Marca 2010 ciekawym pomyslem wydają sie zaciski aerozine titanium, 44 gramy, dzwignie - pytalem dystrybutora o realna wage i wg niego tyle wlasnie waza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtekmtb Napisano 14 Marca 2010 Udostępnij Napisano 14 Marca 2010 http://www.allegro.pl/item957153916_aerozine_titanium_zaciski_mtb_czerwone_waga_44g.html Te są fajne bardzo podobne do KCNC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nawrotek Napisano 14 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2010 No bardzo fajne, i cena nawet niższa niż te z Ebaya Z tego co jeszcze można by odchudzić, to wymyśliłem secik - adapter cl->6 śrub z alligatora (19g) i tarcza alligator aries ti (76g) razem 95g czyli 96g mniej na tarczach hamulcowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nawrotek Napisano 12 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2010 (edytowane) Parę zmian - jednak prosta kiera + rogi. Chwilowo brak $ więc brak zmian, ale już niedługo... Coś większego się szykuje Edytowane 12 Kwietnia 2010 przez Nawrotek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2010 jaki czyscioszek do fotek Zawsze mi się twoje rowery podobają, takie ze smaczkiem, inne niż wszystkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodyasg Napisano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2010 Ta rama w tym rozmiarze wygląda świetnie. Sam się do takiej szykowałem ale przy rozmiarze 19" rozchodzące się rury przy główce sterowej wyglądają odpustowo. Świetny bajk, gratulacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtekmtb Napisano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2010 A jednak rogi przyszły. Ale fajnie wyglądają do tej prostej kierownicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nawrotek Napisano 19 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2010 (edytowane) Doszło siodełko full carbon 98g , które dzisiaj pomalowałem na biało Mostek też dostał nową warstwę lakieru Gdzieś za 2tyg powinno być poniżej 9.5kg Wszystko wygląda tak tutaj więcej http://picasaweb.google.pl/cube.fan.1992/SWorksFresh# Edytowane 19 Maja 2010 przez Nawrotek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rockrider Napisano 19 Maja 2010 Udostępnij Napisano 19 Maja 2010 Mmm podoba mi się siodełko Jeździłeś już na nim - wygodne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtekmtb Napisano 19 Maja 2010 Udostępnij Napisano 19 Maja 2010 Ładnie wyszło. Elegancko pomalowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nawrotek Napisano 19 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2010 Hmm, wygodne to ono nie jest, ale też nie ma jakiegoś giga dyskomfortu Da się zrobić 50km na nim Na wyścigi akurat mi pasuje Kupie boltony za jakieś śmieszne 20zł i znowu będzie 70g do przodu , za 2 tyg sztyca carbonowa under 150g wpadnie więc kolejne 70g do przodu , myślę też nad gumkami - kenda klimax lite. 345g i całkiem ładny bieżnik mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misiek^^ Napisano 19 Maja 2010 Udostępnij Napisano 19 Maja 2010 Bardzo ładna maszyna Ci wychodzi. Siodełko zrobione dość estetycznie (małych wycieków pod taśmę nie udało się uniknąć jak widzę). Sam malowałeś? Jaka technika? W moich oczach mostek powinien być jednak czarny. A kiedy jakieś porządne koła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nawrotek Napisano 19 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2010 Nom, ale te lekkie zabrudzenia już skalpelem ładnie zdrapałem i jest ok Sam, sam , taśma zwykła żółta lakiernicza + spray to dupli color platinum - 30zł za 400ml chyba kosztuje. Bardzo fajnie kryje i strasznie mocny jest. A koła to w sumie na przyszły rok, bardziej zależy mi na porządnym kokpicie i lepszych manetkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misiek^^ Napisano 19 Maja 2010 Udostępnij Napisano 19 Maja 2010 Ja też koła zostawiałem na koniec, ale jak już kupiłem to stwierdziłem, że odwlekanie było mega błędem. Po zmianie kół poczujesz ogromną różnicę w jeździe - przyspieszaniu i panowania nad rowerem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nawrotek Napisano 19 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2010 No wiem , ale zwyczajnie wstyd mi trochę na takim kokpicie latać - nie pasuje do tej ramy Koła i hamulce na przyszły sezon sobie zostawię Bo jak hamulce , to tylko R1 - inne nie wchodzą w grę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nawrotek Napisano 18 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2010 Ostatnie zmiany Na oponach przytył parę gram, manetki doszły xt (215g), sachsy to nieporozumienie. Sztyca luxtecha tymczasowo musiała zostać lekko przerobiona, docelowo będą złote wałeczki od Macka. Siodełko - 98g , bardzo wygodne. 100% zadowolenia. Złote śrubki doszły, więc parę gram mniej. Na fotkach wszystko było tylko poglądowo pozakładane, dzisiaj dam lepsze w końcowej konf. więcej tutaj: http://nawrotek.pinkbike.com/album/S-Works-for-2010/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość JGa Napisano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2010 napisz więcej na temat siodła, ostre ma końce? i ogólnie do jakich innych siodełek możesz je porównać? napisz jeszcze czy mocno elastyczne jest czy zupełna deska? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2010 (edytowane) Skorupa siodełka nie poddaje się tak jak w Tune'ie (na którym jeżdżę), ale jest wygodne. Jest dłuższe i szersze niż Tune więc automatycznie ma się więcej miejsca na swoje 4 litery. O długich dystansach nie mogę nic napisać, to już Nawrotek napisze, ale konstrukcja budzi zaufanie, jest sztywne i solidne. Jedynym problemem (w moim mniemaniu) może być brak wolnej przestrzeni pod newralgicznymi punktami naszego ciała, ale jeden woli płasko, drugi woli z dziurą. Nosek jest dosyć ostry, ale nie tak jak w Tune'ie. Nie zmienia to faktu, że jest to siodełko raczej powiedzmy do XC i na krótsze wycieczki, niż na długie dystanse na których trzeba dużo siedzieć. Edytowane 18 Czerwca 2010 przez Wax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość JGa Napisano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2010 rozumiem że 6 godzinnego treningu nie zrobię na tym pomimo najlepszych wkładek w spodenkach jakie są na rynku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nawrotek Napisano 18 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2010 No ja ostatnio spędziłem 6h w siodełku na syfiastych spodenkach, nie było źle. Na razie nie planuję go zmieniać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Evo88 Napisano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2010 Wiec jaka waga na dzień dzisiejszy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nawrotek Napisano 19 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2010 (edytowane) Bar Ends: Boplight 65 Bar Plugs: Accent 3 Bottle Cage: Carbon Tuned 27 Brake Front: Avid Juicy 3 262 (alu bolts) Brake Rear: Avid Juicy 3 277 (alu bolts) Brake Discs: Shimano CL 286 Cables: Accent 60 Cassette: XT 11-34 293 Chain: XTR 259 (skrócony) Crankset: XTR 960 797 Derlr Front: XT 148 Derlr Rear: XTR 970 198 Fork: Rock Shox SID Team 2005 (Bieżnia sterów i gwiazdka wliczone w wagę) 1350 Frame: S-Works M5 2009 1523 Grips: Accent Lite 22 Handlebar: Carbon 31.8 560mm 154 Headset: Dartmoor Moloko 80 Pedals: Crank Bros 294 Seat: Carbon 98 Seatpost: Luxtech Carbon 170 (będzie poniżej 150 niedługo) Seatpost Clamp: S-Works 16 (alu bolt) Shifters: XT Tuned 215 Skewers: Mavic 125 Stem: Pro PLT 100mm 31.8 Tuned 109 Tire Front: Kenda Klimax Lite 323 Tire Rear: Kenda Klimax Lite 345 Top Cap: Alu Tuned 7 Tubes: Maxxis Ultralight 250 Wheel Front: Fulcrum RedMetal 5 885 Wheel Rear: Fulcrum RedMetal 5 1052 Misc Option: 50 Overall: 9730 Będzie kasa - będzie dalsze odchudzanie Edytowane 19 Czerwca 2010 przez Nawrotek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.