Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

zaciski to sobie chyba jednak kupię te czarne za 67$. Jak na 44g z QR chyba się opłaca :icon_mrgreen:

 

Ciekawi mnie jakość połączenia carbonu z alu w dźwigni. Napisz coś jak juz je kupisz.

Napisano

No bardzo fajne, i cena nawet niższa niż te z Ebaya :P

Z tego co jeszcze można by odchudzić, to wymyśliłem secik - adapter cl->6 śrub z alligatora (19g) i tarcza alligator aries ti (76g) razem 95g czyli 96g mniej na tarczach hamulcowych :wallbash:

  • 4 tygodnie później...
Napisano (edytowane)

spesh1.jpg

 

spesh2.jpg

 

 

Parę zmian - jednak prosta kiera + rogi. Chwilowo brak $ więc brak zmian, ale już niedługo... Coś większego się szykuje :)

Edytowane przez Nawrotek
Napisano

Ta rama w tym rozmiarze wygląda świetnie. Sam się do takiej szykowałem ale przy rozmiarze 19" rozchodzące się rury przy główce sterowej wyglądają odpustowo. Świetny bajk, gratulacje.

  • 1 miesiąc temu...
Napisano

Hmm, wygodne to ono nie jest, ale też nie ma jakiegoś giga dyskomfortu :) Da się zrobić 50km na nim ;)

Na wyścigi akurat mi pasuje :)

 

Kupie boltony za jakieś śmieszne 20zł i znowu będzie 70g do przodu , za 2 tyg sztyca carbonowa under 150g wpadnie więc kolejne 70g do przodu , myślę też nad gumkami - kenda klimax lite. 345g i całkiem ładny bieżnik mają

Napisano

Bardzo ładna maszyna Ci wychodzi. Siodełko zrobione dość estetycznie (małych wycieków pod taśmę nie udało się uniknąć jak widzę). Sam malowałeś? Jaka technika? W moich oczach mostek powinien być jednak czarny.

A kiedy jakieś porządne koła? ;)

Napisano

Nom, ale te lekkie zabrudzenia już skalpelem ładnie zdrapałem i jest ok ;) Sam, sam , taśma zwykła żółta lakiernicza + spray to dupli color platinum - 30zł za 400ml chyba kosztuje. Bardzo fajnie kryje i strasznie mocny jest. A koła to w sumie na przyszły rok, bardziej zależy mi na porządnym kokpicie i lepszych manetkach

Napisano

Ja też koła zostawiałem na koniec, ale jak już kupiłem to stwierdziłem, że odwlekanie było mega błędem. Po zmianie kół poczujesz ogromną różnicę w jeździe - przyspieszaniu i panowania nad rowerem.

Napisano

No wiem , ale zwyczajnie wstyd mi trochę na takim kokpicie latać - nie pasuje do tej ramy ;) Koła i hamulce na przyszły sezon sobie zostawię :) Bo jak hamulce , to tylko R1 - inne nie wchodzą w grę

  • 5 tygodni później...
Napisano

Ostatnie zmiany

p4pb5222104.jpg

 

Na oponach przytył parę gram, manetki doszły xt (215g), sachsy to nieporozumienie.

Sztyca luxtecha tymczasowo musiała zostać lekko przerobiona, docelowo będą złote wałeczki od Macka.

Siodełko - 98g , bardzo wygodne. 100% zadowolenia.

Złote śrubki doszły, więc parę gram mniej.

Na fotkach wszystko było tylko poglądowo pozakładane, dzisiaj dam lepsze w końcowej konf.

 

więcej tutaj:

 

http://nawrotek.pinkbike.com/album/S-Works-for-2010/

Napisano

napisz więcej na temat siodła, ostre ma końce? i ogólnie do jakich innych siodełek możesz je porównać? napisz jeszcze czy mocno elastyczne jest czy zupełna deska?

Napisano (edytowane)

Skorupa siodełka nie poddaje się tak jak w Tune'ie (na którym jeżdżę), ale jest wygodne. Jest dłuższe i szersze niż Tune więc automatycznie ma się więcej miejsca na swoje 4 litery. O długich dystansach nie mogę nic napisać, to już Nawrotek napisze, ale konstrukcja budzi zaufanie, jest sztywne i solidne. Jedynym problemem (w moim mniemaniu) może być brak wolnej przestrzeni pod newralgicznymi punktami naszego ciała, ale jeden woli płasko, drugi woli z dziurą.

Nosek jest dosyć ostry, ale nie tak jak w Tune'ie.

Nie zmienia to faktu, że jest to siodełko raczej powiedzmy do XC i na krótsze wycieczki, niż na długie dystanse na których trzeba dużo siedzieć.

Edytowane przez Wax
Napisano

rozumiem że 6 godzinnego treningu nie zrobię na tym pomimo najlepszych wkładek w spodenkach jakie są na rynku?

Napisano (edytowane)

Bar Ends: Boplight 65

Bar Plugs: Accent 3

Bottle Cage: Carbon Tuned 27

Brake Front: Avid Juicy 3 262 (alu bolts)

Brake Rear: Avid Juicy 3 277 (alu bolts)

Brake Discs: Shimano CL 286

Cables: Accent 60

Cassette: XT 11-34 293

Chain: XTR 259 (skrócony)

Crankset: XTR 960 797

Derlr Front: XT 148

Derlr Rear: XTR 970 198

Fork: Rock Shox SID Team 2005 (Bieżnia sterów i gwiazdka wliczone w wagę) 1350

Frame: S-Works M5 2009 1523

Grips: Accent Lite 22

Handlebar: Carbon 31.8 560mm 154

Headset: Dartmoor Moloko 80

Pedals: Crank Bros 294

Seat: Carbon 98

Seatpost: Luxtech Carbon 170 (będzie poniżej 150 niedługo)

Seatpost Clamp: S-Works 16 (alu bolt)

Shifters: XT Tuned 215

Skewers: Mavic 125

Stem: Pro PLT 100mm 31.8 Tuned 109

Tire Front: Kenda Klimax Lite 323

Tire Rear: Kenda Klimax Lite 345

Top Cap: Alu Tuned 7

Tubes: Maxxis Ultralight 250

Wheel Front: Fulcrum RedMetal 5 885

Wheel Rear: Fulcrum RedMetal 5 1052

Misc Option: 50

 

Overall: 9730

 

Będzie kasa - będzie dalsze odchudzanie :P

Edytowane przez Nawrotek

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...