joony_b Napisano 11 Marca 2010 Udostępnij Napisano 11 Marca 2010 Witam, mam dziwny problem przedsezonowy:) mam rame i amorka przystosowanego tylko do tarczówek, od początku roweru mialem hydrauliki *avid juicy 3* i dopóki działały było ok, potem najpierw w jednym padł tłoczek, potem w drugim i tym sposobem skończyły mi sie. Zastanawiam sie nad przejściem na bb5 i bb7 z klamkami sd7 - łatwiejsza regulacja, niezapowietrzaja sie, nie trzeba wpychac cos w zacisk w samochodzie.. czy to dobry pomysł? Jeżdze rekreacyjnie, rower serwisuje sobie sam, nie strace sily hamowania? wiem ze było duzo postów na ten temat ale prosze o wypowiedz. j. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 11 Marca 2010 Udostępnij Napisano 11 Marca 2010 Witam, mam dziwny problem przedsezonowy:) mam rame i amorka przystosowanego tylko do tarczówek, od początku roweru mialem hydrauliki *avid juicy 3* i dopóki działały było ok, potem najpierw w jednym padł tłoczek, potem w drugim i tym sposobem skończyły mi sie. Zastanawiam sie nad przejściem na bb5 i bb7 z klamkami sd7 - łatwiejsza regulacja, niezapowietrzaja sie, nie trzeba wpychac cos w zacisk w samochodzie.. czy to dobry pomysł? Jeżdze rekreacyjnie, rower serwisuje sobie sam, nie strace sily hamowania? BB7 ma klocki takie same jak Juicy, siła hamowania b. podobna. Do BB5 warto kupić metaliczne, inne znikają w oczach. Czy regulacja w mechanicznych jest łatwiejsza - polemizowałbym Hydraulik (sprawny) jest właściwie bezosbługowy, w mechaniku raz na jakiś czas trzeba podregulować ustawienie klocków, więc jak to Ci nie przeszkadza to możesz się przesiadać na mechaniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.PaVLo. Napisano 11 Marca 2010 Udostępnij Napisano 11 Marca 2010 Używam zarówno BB5 (zimókwa) jak i BB7 (zawody) i powiem ci, że ich obsługa kończy się na prostej regulacji odległości klocków od tarczy. W BB7 jest to łatwiejsze bo reguluje się oba pokrętłami, w BB5 tylko jeden, a drugi naciągnięciem linki. Siła BB7 jest porównywalna z hydraulikami. Jedynie poleciłbym dołożyć i brać do nich tarcze G2, bo te falowane to o kant doopy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
redrabbit Napisano 11 Marca 2010 Udostępnij Napisano 11 Marca 2010 Co to znaczy "padł tłoczek" coś musiałeś zrobić nie tak, że się popsuły (tym bardziej, że Ci się to powtórzyło w drugim hamulcu). Ja używam juicy 3 dość długo i udało mi się zniszczyć tłoczek z własnej winy, sam z siebie nie powinien. Co się dokładnie z nimi stało? Skoro "padł" Ci w jednym i drugim hamulcu to znaczy, że masz jeszcze 2 dobre tłoczki a skoro tak to przełóż jeden z nich do drugiego zacisku i wciąż masz hydrauliczny wstrzymywacz jednego koła . Pzdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joony_b Napisano 11 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2010 nie sprecyzowalem, używam juz bb5 z tylu i zastanawiam sie nad rezygnacja z hydraulików, ponieważ denerwuje mnie ich serwis i wszystko co zwiazane jest z plynem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.