Skocz do zawartości

[amortyzator] Na przód do kelly's axis

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Jestem zieloniutki w temacie dlatego proszę o wyrozumiałość i pomoc.

Posiadam rower Kelly's Axis i po doświadczeniach z ubiegłego sezonu postanowiłem zmienić za słaby na moją tuszę amorek przedni ze standardowego na coś mocniejszego. Moja waga to jakieś 105kg w tym momencie. Byłem w sklepie rowerowym, ale powiedziano mi że takie duże amorki, bo potrzebne 28'', będą mieli dopiero w kwietniu, więc postanowiłem coś poszukać w tym czasie na własną rękę (allegro itp). Rower służy mi raczej do jazdy szosowej, ale sporadycznie trafiają się drogi nieutwardzane - nie są to lasy czy jakieś inne survivalowe drogi.

Na początku zastanawiałem się nad wymianą amorka na sztywny widelec, ale powiedziano mi że po wymianie na sztywny przód pójdzie mi sporo w dół czego jednak wolę uniknąć.

z góry dziękuję za podpowiedzi

pozdrawiam

Napisano

Sugerowałbym jakiegoś SR Suntour NCX-E jeśli uda się znaleźć w takiej cenie (może coś z roczników 2008/2009), w eurobiku jeszcze niedawno były za 450 PLN, ale warto szukać, bo czasem można znaleźć je taniej (na świstaku jest na nie całe 500 PLN). A polecam ten model, bo ma sprężynę powietrzną i można go sobie ustawić pod swoją wagę. Druga opcja to szukanie czegoś dla kół 29", ale ciężko znaleźć coś taniego, z piwotami i na 80mm. I w końcu opcja numer trzy - sztywny widelec (ten mi się rzucił w oczy, ale znów pod tarcze.. http://allegro.pl/item952967394_bontrager_switchblade_race_445mm.html

Napisano

sztywny i pod tarcze odpada bo zaraz cały rower będę musiał przerabiać a chcę tylko amora zmienić :icon_mrgreen:

tego suntour'a co poleciłeś znalazłem jakiś -=TAKI=-ale on dodatkowo ma jakieś oznaczenie -RL cokolwiek to oznacze :] tak czy inaczej cena 500 to trochę ponad budżet :/

• 10 miesięcy temu...
Napisano

RL to oznaczenie tłumienia powietrznego i manetki na kierownice do blokady skoku