kamfan Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 Więc mam taki problem olej bardzo powoli wycieka mi spod uszczelek; dodatkowe objawy to to, że amortyzator po pewnym czasie sam osiada (golenie górne powoli wchodzą w te dolne tak, że po 30-40 min jazdy mam skok rzędu 2cm:(; jak podskoczę i wyciągne górne golenie to wszystko się znowu powtarza) czy to może być spowodowane nieszczelnymi uszczelkami? I nastepne pytanie w zestaw uszczelek wchodza uszczelki zbierajace kurz, gabki oraz uszczelki olejowe; czy jeżeli to wina uszczelek to wystarczy wymienić te olejowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 Na 99% jest to wina uszczelek. Te uszczelki o których piszesz nie odpowiadają a szczelność komory powietrznej tylko za wycieki oleju. Musiał byś wymienić uszcelki na rys 7b str. 3 : http://www.sram.com/_media/techdocs/95-4310-745-000%202006%20Tora%20Service%20Guide.pdf Na str. 4-5 masz rozpisane co robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamfan Napisano 8 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 w tym, że te olejowe tez muszę wymienić bo po jeździe mam na goleniach kilka kropel oleju... wiec wystarczy jak wymienię tylko ta uszczelkę olejowa? bo ta kurzowa wygląda ok P.S. kocham to forum godzina 00:10 a na odpowiedź czekam 10 min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 Jeżeli goleń pod uszczelkę kurzową jest czysta, wymień tylko olejową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamfan Napisano 9 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2010 Przejrzalem ten manual i wymiana tych uszczelek jak i sama budowa amortyzatora nie wydaje się być skomplikowana, w tym, że jeszcze nigdy nie serwisowałem amortyzatora (albo inaczej amortyzatora, którego można nazwać działającym amortyzatorem:) czy tam nie ma jakiś delikatnych części, które można łatwo uszkodzić? Wie ktoś jakie są rozmiary tych o-ringów do uszczelniania komory powietrznej i do motion control? bo chciałbym sobie już jakiś zestaw kupić żeby jak się za to sam zabiorę to szybko do kupy złożyć Tu macie rozmiarówkę tych oringów - http://www.allegro.pl/item942185586_oringi_metryczne_zestaw_uszczelka_oring_419_czesc.html ja niestety nie znalazłem jakie są w torze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 9 Marca 2010 Udostępnij Napisano 9 Marca 2010 Wyjmij te oringi i udaj się do sklepu z uszczelnieniami technicznymi, w Jaworznie zapewne taki się znajdzie, tam je zmierzą i dobiorą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adi1981 Napisano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2010 Przejrzalem ten manual i wymiana tych uszczelek jak i sama budowa amortyzatora nie wydaje się być skomplikowana, w tym, że jeszcze nigdy nie serwisowałem amortyzatora (albo inaczej amortyzatora, którego można nazwać działającym amortyzatorem:) czy tam nie ma jakiś delikatnych części, które można łatwo uszkodzić? Wie ktoś jakie są rozmiary tych o-ringów do uszczelniania komory powietrznej i do motion control? bo chciałbym sobie już jakiś zestaw kupić żeby jak się za to sam zabiorę to szybko do kupy złożyć Tu macie rozmiarówkę tych oringów - http://www.allegro.pl/item942185586_oringi_metryczne_zestaw_uszczelka_oring_419_czesc.html ja niestety nie znalazłem jakie są w torze Siemka Mam podobny problem z zapadająca się torą, choć żadnych wycieków na goleniach nie zauważyłem. Che ja rozebrać i wymienic te oringi może pomoże:) a pytanie brzmi czy Ci się udało zlikwidowac problem, i czy nie ma problemu z zakupem oringów (zamienników) w "zwykłych sklepach"?? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2010 Z oringami i resztą uszczelek do amorów nie ma problemów, są w większości sklepów gumowych. Jedyne czego nie dostaniesz to gąbki i uszczelki kurzowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sel Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 Jak już będziesz wymieniał to wymień wszystkie oringi.. koszt znikomy a przy okazji cały serwis sobie zrobisz No i nie zapomnij wyczyścić go w środku ! A serwis nawet jak robisz po raz pierwszy to z instrukcją/filmikami instruktażowymi na youtube jest dziecinnie prosty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.