Skocz do zawartości

[uszczelki do amortyzatora] cieknąca rs tora solo air


Rekomendowane odpowiedzi

Więc mam taki problem olej bardzo powoli wycieka mi spod uszczelek; dodatkowe objawy to to, że amortyzator po pewnym czasie sam osiada (golenie górne powoli wchodzą w te dolne tak, że po 30-40 min jazdy mam skok rzędu 2cm:(; jak podskoczę i wyciągne górne golenie to wszystko się znowu powtarza) czy to może być spowodowane nieszczelnymi uszczelkami? I nastepne pytanie w zestaw uszczelek wchodza uszczelki zbierajace kurz, gabki oraz uszczelki olejowe; czy jeżeli to wina uszczelek to wystarczy wymienić te olejowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 99% jest to wina uszczelek.

Te uszczelki o których piszesz nie odpowiadają a szczelność komory powietrznej tylko za wycieki oleju.

Musiał byś wymienić uszcelki na rys 7b str. 3 :

http://www.sram.com/_media/techdocs/95-4310-745-000%202006%20Tora%20Service%20Guide.pdf

Na str. 4-5 masz rozpisane co robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym, że te olejowe tez muszę wymienić bo po jeździe mam na goleniach kilka kropel oleju... wiec wystarczy jak wymienię tylko ta uszczelkę olejowa? bo ta kurzowa wygląda ok

 

P.S. kocham to forum godzina 00:10 a na odpowiedź czekam 10 min :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejrzalem ten manual i wymiana tych uszczelek jak i sama budowa amortyzatora nie wydaje się być skomplikowana, w tym, że jeszcze nigdy nie serwisowałem amortyzatora (albo inaczej amortyzatora, którego można nazwać działającym amortyzatorem:) czy tam nie ma jakiś delikatnych części, które można łatwo uszkodzić?

 

Wie ktoś jakie są rozmiary tych o-ringów do uszczelniania komory powietrznej i do motion control? bo chciałbym sobie już jakiś zestaw kupić żeby jak się za to sam zabiorę to szybko do kupy złożyć :laugh:

 

Tu macie rozmiarówkę tych oringów - http://www.allegro.pl/item942185586_oringi_metryczne_zestaw_uszczelka_oring_419_czesc.html

ja niestety nie znalazłem jakie są w torze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Przejrzalem ten manual i wymiana tych uszczelek jak i sama budowa amortyzatora nie wydaje się być skomplikowana, w tym, że jeszcze nigdy nie serwisowałem amortyzatora (albo inaczej amortyzatora, którego można nazwać działającym amortyzatorem:) czy tam nie ma jakiś delikatnych części, które można łatwo uszkodzić?

 

Wie ktoś jakie są rozmiary tych o-ringów do uszczelniania komory powietrznej i do motion control? bo chciałbym sobie już jakiś zestaw kupić żeby jak się za to sam zabiorę to szybko do kupy złożyć :(

 

Tu macie rozmiarówkę tych oringów - http://www.allegro.pl/item942185586_oringi_metryczne_zestaw_uszczelka_oring_419_czesc.html

ja niestety nie znalazłem jakie są w torze

 

Siemka

Mam podobny problem z zapadająca się torą, choć żadnych wycieków na goleniach nie zauważyłem.

Che ja rozebrać i wymienic te oringi może pomoże:) a pytanie brzmi czy Ci się udało zlikwidowac problem, i czy nie ma problemu z zakupem oringów (zamienników) w "zwykłych sklepach"??

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już będziesz wymieniał to wymień wszystkie oringi.. koszt znikomy a przy okazji cały serwis sobie zrobisz :P No i nie zapomnij wyczyścić go w środku !

 

A serwis nawet jak robisz po raz pierwszy to z instrukcją/filmikami instruktażowymi na youtube jest dziecinnie prosty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...