maciupa Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 Kross Atrox Venom z 2006 roku: - posiada widelec aluminiowy (w modelu z 2008 roku jest już karbonowy) (http://www.kross.pl/429-g6-k58-venom_atrox.html) i pomyślałem, żeby wymienić ten alu na własnie karbonowy. A że producent nie ma dodatkowych jak napisał, więc rozglądam się za innymi, może coś polecicie? i w ogole na co zwrócić uwagę podczas doboru? innymi słowy, które mogą pasować? wiem, że podzielone są zdania na temat sensu rozbudowy roweru na ramie krossa ale może warto byłoby coś jeszcze zmienić w nim dla poprawy tego roweru? może korbę truvivat na shimano 105 i kasete srama rowniez na 105? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelsystem Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 ale może warto byłoby coś jeszcze zmienić w nim dla poprawy tego roweru? rame Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 To zależy co chcesz uzyskać na zmianie komponentów, redukcję wagi? Na widelcu to poza uzyskiem na wadze, zyskasz jeszcze to, że carbonowy lepiej tłumi drgania. Nie orientuję się do końca w tematach szosówek, ale może jakiś carbonowy widelec Accent'a będzie ok. A jak chcesz zmieniać kasetę to chyba lepiej pójść w grupę wyżej Ultegry, bo nie zajedziesz jej szybko, do tego dołóż do niej 2 łańcuchy DuraAce, ewentualnie jakieś Campagnolo. Podsiodłówkę możesz też zmienić, bo jest chyba większa od siodełka i wygląda jakbyś pół domu w niej woził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciupa Napisano 5 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 Tak, redukcję drgań też - ciekawe jak radzą sobie inni ze sredniej jakości asfaltem, dziurami itp. polskich dróg.. czy po prostu karbonowe rowery az tak tlumią te drgania? Przeciez nie da sie pedzic >40 po takich drogach... Dzięki. poszkam accentow , a przy wyborze pytać pewnie o odpowiednią długość rury sterowej i srednice? cos jeszcze moze nie pasowac? A do wymiany na ultegry pewnie dojdzie wymiana korby najlepiej? podsiodlowka juz dawno wymieniona fota tuz po nabyciu, wiec co moglem z mtb przerzucalem tymczasowo, lacznie z spd'eami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelsystem Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 Przeciez nie da sie pedzic >40 po takich drogach... jestes tego pewien dobra nie zeby nie bylo ze odpowiadam polslowkami ale powiem ze sie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciupa Napisano 5 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 super :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 Niby tłumi bardzo dobrze, jak jest w rzeczywistości nie miałem okazji się przekonać... Rura sterowa w nowym widelcu będzie na tyle długa, że ją przycinać będziesz musiał. Co do korby to musisz już sobie zlukać jak bardzo masz obecną zużytą i jak coś myśleć w jaką grupę docelową chcesz wchodzić pod względem opłacalności/jakość. Z wyborem do końca nie pomogę, bo jak pisałem mam tylko trochę wiedzy na temat szosówek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciupa Napisano 5 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 Tak, przycięcie rury, a srednice widzę wszędzie 1 1/8, nie sadze aby było cos innego. Pomysle o ultegrze, w mtb wymienilem naped na wyzszy model i z systemem wymienianych paru lancuchow zuzycie baardzo wolno postepuje, wiec warto - dzięki! mysle ze temat zakonczony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelsystem Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 chcesz bawic sie w ultegre na ramie krossa???? zmien ta rame a potem zacznij zmieniac reszte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.