Skocz do zawartości

[rower] Cross za ok 1300 zł?

Racoviak

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Planuje zakup crossa za około 1300 zł. W tej chwili jeżdżę jakimś 5-letnim Scoutem (kosztował coś około 500 zł), który sprawuje się dobrze, ale powoli dochodzę do wniosku, że potrzebuje czegoś lepszego. Około 60% czasu jeżdżę po asfalcie, reszta to szutry i drogi leśne. Czy w ogóle cross będzie dla mnie najlepszym wyborem? Nie znam się zupełnie na rowerach, prosiłbym o konkretne linki i uzasadnienie. Mam 20 lat, 195 cm, 80 kg.

Zakladajac temat pamietaj o regulaminie forum pkt 2b, nastepnym razem bedzie usuniety. 1415chris

Napisano

Elo

Tak do 1300 zł z crossa to mogę polecić Unibike'a Crossfire'a

http://unibike.pl/crossfiregts.html

Taki podstawowy model myślę że w rozmiarze 21" choć warto byłoby się przymierzyć również do 23" przy Twoim wzroście.

Rower jest sensownie poskładany, piasty, szczęki i osprzęt Shinano, obręcze wzmacniane, regulacja kąta nachylenia kierki i amortyzowane siodełko.

W tej cenie raczej nic lepszego nie będzie chyba że używka ;)

Pozdrówki

Napisano

Do 1300 pln poleciłbym rowerek, któym obecnie jeżdżę, czyli Krossa Crow Prerię. Dobry osprzęt, ja mam jeszcze parę części innych jak w serii, ale jest naprawdę porządny.

Jeśli chodzi o dołożenie większej ilości pieniążków to myślę, że jeśli naprawdę jeździsz sporo to możesz dołożyć (niestety ja nie miałem z czego)na przykład do jakiegoś kellysa exquisite, czy kellysa neosa, ale je już będzi ciężko dorwać, bo większość wyprzedana w sezonie ze względu na promocje jaki mieli. Jeśli maiałbyś nie dopłacać to postawiłbym na krossa. Ewentualnie jakaś używka

• 1 miesiąc temu...
Napisano

Ja osobiście od niedawna śmigam na Kross Crow Preria właśnie z hamulcami hydraulicznymi Magura HS-11 i jest po prostu miodzio a cena tego roweru na alledrogo w chwili obecnej to 1099zł. Pozdro

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.