Segretto Napisano 3 Marca 2010 Napisano 3 Marca 2010 Witam, Planuję kupić zaciski kół w kolorze czerwonym. Prawdopodobnie bedzie to KCNC Skewers 45g MTB. Pytanie do fachowców i posiadaczy kół Mavic Crossride czy długość zacisków będzie odpowiednia (nie będą ani za długie ani za krótkie pod Crossridy). Na stronie sklepu napisane jest ze zacisk przedni ma długość 126 mm, a tyl 161 mm. Drugie pytanie czy sa wytrzymałe i czy mogą być uzywane jezeli mam hamulce tarczowe. Jestem troche zielony w tej kwestii stad moje pytania. pozdrawiam
Fludi Napisano 3 Marca 2010 Napisano 3 Marca 2010 Rozstaw ośki masz zawsze ten sam w grupie MTB. Wytrzymać muszą, tylko pamiętaj, że powinno się zaciskać koło ze strony przeciwnej niż masz tarczę.
rainier Napisano 3 Marca 2010 Napisano 3 Marca 2010 ja poleciłbym Ci zaciski dartmoor bolt on na imbus, sam mam takie w crossrideach i jest super, kcnc fajne ale dużo za drogie,
Segretto Napisano 3 Marca 2010 Autor Napisano 3 Marca 2010 Fludi moze to głupie pytanie ale czemu powinno sie zaciskac ze strony przeciwnej niż tarcza. Słyszałem równie ze "w niektórych ramach i amortyzatorach koła maja tendencję do przesuwania się przy stosowaniu ultralekkich zacisków, co prowadzi do ocierania tarcz" moze jest tu ktoś kto używa tych zacisków i mi cos podpowie.
Poczwar Napisano 3 Marca 2010 Napisano 3 Marca 2010 A jeżeli będzie się zaciskało koło po tej samej stronie co ma się tarcze to co się może stać? Pytam aby umieć to uzasadnić,ponieważ pierwszy raz się z tym spotykam.
Fludi Napisano 3 Marca 2010 Napisano 3 Marca 2010 Większe naprężenia niby powstają z tej strony ramy/amorka. Też polecam jak rainer zaciski Dartmoor'a Bolt'y. Chociaż ważą jako komplet blisko 70gram, więc to prawie 2x tyle co KCNC co prawda one mą tytanową ośkę, także nie ma się co dziwić wadze jak i ich cenie.