Mod Team michuuu Napisano 2 Marca 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Marca 2010 Pytanie do uczonych mężów. Jako że po sprężynowcach stałem się posiadaczem powietrznego amora mam kilka pytań. Zgodnie z zaleceniami producentów ciśnienie z reguły jest zbyt duże do wagi, to już wielokrotnie było opisywane i jest to fakt. Zastanawiam się (brak doświadczenia) jak można zejść z ciśnieniem i z czy to się wiąże jeżeli chodzi o pracę amora i jego bezpieczeństwo (uszkodzenie?). Przy ciśnieniu 90psi ugięcie wstępne mam ok 30mm (100mm skoku) ale pod moją wagą 95kg wtedy dobrze pracuje (subiektywne). Kombinować z ciśnieniem czy poczekać na dotarcie.Amortyzator raidon lo 100mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 2 Marca 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Marca 2010 Poczekać ,-W Twoim wypadku dalsze zmniejszanie cisnienia mija się z celem.Nic nie zyskasz,a mozliwośc dobicia wzrasta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 2 Marca 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Marca 2010 Mój po kilkuset kilometrach zaczął pracować trochę inaczej. Ale uważam, że ciśnienie masz ustawione ok. W Raidonie mniej więcej waga rowerzysty równa się ilości PSI w komorze. Ja ważę 78 kg, ciśnienie 75 PSI. Ty ważysz 95 kg, ciśnienie 90 PSI. Wszystko by się zgadzało, o dobicie nie masz się co martwić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c1ach Napisano 2 Marca 2010 Udostępnij Napisano 2 Marca 2010 30 mm sagu ? Moim zdaniem nawet za dużo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 2 Marca 2010 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 2 Marca 2010 30 mm sagu ? Moim zdaniem nawet za dużo... Z czym to się wiąże? Niebezpieczeństwo dobicia? Czy zła praca amortyzatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 2 Marca 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Marca 2010 Może trochę za duża faktycznie, ale nie zapomnijmy że Marzocchi też miały spory SAG przy niskim ciśnieniu, a o dobicie było trudno. Suntour wykupił niektóre technologie od Marzocchi, może stąd takie ustawienia są odpowiednie. Na wszelki wypadek możesz dopompować 5 PSI dla pewności. Zawsze jak zauważysz że amortyzator jest za twardy możesz upuścić trochę powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.