lionheart Napisano 1 Marca 2010 Napisano 1 Marca 2010 Witam, Jestem nowym użytkownikiem, więc jeżeli temat się powtarza to z góry przepraszam. Przymierzam się do zakupu roweru górskiego do ok. 2000,- Nie mam w tej kwestii doświadczenia, stąd moje pytanie. Co polecacie? Ogólnie chciałbym zapłacić za jakość sprzętu, a nie tylko za markę Jakieś wskazówki czym się kierować? pozdrawiam Ł.
Iven Napisano 1 Marca 2010 Napisano 1 Marca 2010 Jeśli rzeczywiście przedkładasz jakość osprzętu nad napisem na ramie , to szukaj wsród takich marek jak Kross i Unibike. W opinii wielu najlepszy stosunek jakości do ceny(wśród nowych rowerów)
Cuberider Napisano 1 Marca 2010 Napisano 1 Marca 2010 Elo Na początek może : http://www.unibike.pl/evolution.html A jak zapragniesz mieć z tarczówkami to : http://www.unibike.pl/flite.html tylko trzeba dozbierać troszkę Dodam że modele z 2010 są lepsze jakościowo w stosunku do poprzedników Pozdrawiam
Iven Napisano 1 Marca 2010 Napisano 1 Marca 2010 Elo Na początek może : http://www.unibike.pl/evolution.html A jak zapragniesz mieć z tarczówkami to : http://www.unibike.pl/flite.html tylko trzeba dozbierać troszkę Dodam że modele z 2010 są lepsze jakościowo w stosunku do poprzedników Pozdrawiam A czym się różnią od modeli z poprzedniego sezonu? Kupując zethosa 2 tygodnie temu mod.2009, dzwoniłem do producenta z pytaniem Czy będą jakieś róznice?...zapewniali ,że nie planują żadnych zmian...........
Cuberider Napisano 1 Marca 2010 Napisano 1 Marca 2010 Przede wszystkim poprawiła się jakość wykonania i przelotki na prowadzenie linek są wspawane po bokach, a nie jak do tej pory na górze (przynajmniej w modelach Crossfire i Viper)
tompoe Napisano 1 Marca 2010 Napisano 1 Marca 2010 Z własnego doświadczenia podpowiem... Przemyśl dokładnie dwa tematy v-ki czy tarcze( tutaj późniejsze korekty są bardzo drogie: w najlepszym przypadku nowe piasty, ale może się okazać, że trzeba zmienić całe koło + amor) oraz 8 speed czy 9 speed (jak wyżej kosztowna zmiana - manetki, czasem przerzutka). Oczywiście nie ma sytuacji bez wyjścia, ale po co potem żałować wydanych $$$.
Antybiotyk Napisano 2 Marca 2010 Napisano 2 Marca 2010 Witam. Żeby nie zakładać nowego tematu, pozwolę sobie napisać tutaj Stoję przed dylematem, mam na oku parę modeli lecz nie wiem na którego się zdecydować : http://www.allegro.pl/item933874968_pakiet_merida_matts_tfs_xc_500_v_18_oc_nnw.html MERIDA MATTS TFS XC 500-V http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/terrago.disc/4740/37160/ Terrago Disc 2010 http://www.allegro.pl/item932137838_kona_blast_09_rozm_17_od_konaworld_pl.html Kona Blast Który z nich jest wart największej uwagi?Do wydania mam 2000 zł +/-. Kross A6 odpada, po prostu mi się nie podoba. Z góry dziękuję za pomoc
tompoe Napisano 2 Marca 2010 Napisano 2 Marca 2010 Jak dla mnie ta Merida jest najciekawsza. Dobry amor, tarczówki(co prawda mechaniczne,ale wymiana na hydrualiki wymaga tylko zakupu hamulców, a nie wszystkiego dookoła. Dostajesz też licznik i inne popierdółki.
California Napisano 2 Marca 2010 Napisano 2 Marca 2010 Jakie tarczówki? Ta wersja jest na v-brake. Wersja z tarczówkami ma hydrauliki. Poszukaj 500-D z 2009. Osprzęt podobny a cena niższa.
Antybiotyk Napisano 2 Marca 2010 Napisano 2 Marca 2010 Dzięki tompoe i California Wybiorę rower spośród Merid , Matts TFS XC 500-V oraz Matts TFS 500 D. Zaraz jadę do salonu je obczaić, mam jeszcze pytanko. Tu 500 D jest za 2189zł , przy czym u innych za 2700zł.Czy to rocznik 2009 ma wpływ na taką cenę? http://allegro.pl/item940713614_merida_matts_tfs_500_d_od_merluk.html Kupował może ktoś rower od tego gościa?
California Napisano 2 Marca 2010 Napisano 2 Marca 2010 Tu 500 D jest za 2189zł , przy czym u innych za 2700zł.Czy to rocznik 2009 ma wpływ na taką cenę? Nie. W tym roku nie ma 500-D, jest 400 i 600 Też uwzględniam Meride w poszukiwaniach, więc katalog mam obczajony
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.