adamtb Napisano 28 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2010 Witam Mam dylemat, posiadam przerzutke xtr z odwrotna sprezyna i nie wiem jak powinno zostawiac sie ja w "spoczynku". Wiem ze przy normalnej sprezynie powinno sie ja zostawiac na dole, ale tu nie mam pojecia Prosze o pomoc :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.PaVLo. Napisano 28 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2010 Kiedyś też nad tym myślałem, ale doszedłem do wniosku, że to nie ma znaczenia, sprężyna jest na tyle wytrzymała, że pozostawienie na średnich przełożeniach nie wpłynie na jej żywotność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gazda Napisano 28 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2010 A tak z czystej ciekawości .. Po jakim przebiegu sprężyna może stracić na sile? Powiedzmy zmieniarka XT tył. 10k km? 20k km? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 28 Lutego 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 28 Lutego 2010 Sprężyny z reguły nie tracą właściwości o ile sie ich nie "przeciągnie" bądź sie nie uszkodzą w inny sposob. Jak u siebie zawsze trzymam mniej wiecej na srodku. Przewaznie ruszam z 5tki albo 4ki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamtb Napisano 1 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Marca 2010 Ale jak najlepiej ja zostawiac ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biera Napisano 1 Marca 2010 Udostępnij Napisano 1 Marca 2010 odwrotną należy zostawiać odwrotnie - czyli na młynku. ale też bym sie nie przejmował tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 1 Marca 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Marca 2010 Prędzej przerzutka złapie luzy niż sprężyna się rozciągnie, spokojnie zostawiać na średnich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamtb Napisano 1 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Marca 2010 Aha ok Thx za wypowiedzi mozna zamknac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TocaS Napisano 2 Marca 2010 Udostępnij Napisano 2 Marca 2010 Rozbierałem XTRa na części pierwsze i z tego co pamiętam to sprężynę przy składaniu mogłeś włożyć w dwa otwory w pierwszym czyli tak jak było przed rozebraniem przerzutki i w drugi otwór w razie gdyby sprężyna się rozciągnęła. Podobnie jest przy Vłkach masz trzy lub dwa otwory, w które wkładasz sprężynę naciągającą szczękę hamulca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.