oswaldini Napisano 27 Lutego 2010 Napisano 27 Lutego 2010 Witam. Zabrałem sie za serwis swojego FOXa F80RLT 2006r. Przygotowałem sobie wszelkie narzędzia, oleje, smar. Rozkrecałem wszystko powolutku jak w manualach. Po ściągnięciu wszystkich "pierdół" wykreciłem kluczem 26mm bebechy amorka w obu goleniach. Wziąłem się za odkręcanie dolnych śrub. Poszły, zrobilem jeden obrót, i STOP. Ani w jedną stronę ani w drugą. Nakretka kreci sie cały czas z bebechami amorka w obu lagach :| Nie mogę go teraz ani złożyć ani rozłożyć. Jak go poskladalem to podczas pracy minimalnie cieknie (wiadomo) i przestała działa blokada :| Próbowałem podwazać scyzorykiem srubki i odkrecać ale za silno sie zapiekły nakretki, lekko pukałem w nie młotkiem, WD40 nie pomaga. Jakieś rady ?? Zostałem przez to uziemiony na MAXA !
WojteK# Napisano 27 Lutego 2010 Napisano 27 Lutego 2010 Spróbuj wkręcić z powrotem kapsel 26mm od strony tłumika i wtedy spróbuj wykręcić nakrętkę. A od strony powietrza spróbuj mocno nacisnąć to takie tak jakby kółko (hmmm nie wiem jak to inaczej nazwać) które pracuje w komorze powietrznej i wtedy odkręcić nakrętkę z dołu... inaczej tego nie potrafię wytłumaczyć.
oswaldini Napisano 27 Lutego 2010 Autor Napisano 27 Lutego 2010 Aż tak głupkowaty nie jestem i tego też próbowałem Z lewą lagą nie bedzie problemu bo się nadpiłuje i wsadzi płaski srubokręt jak w tym manualu: http://www.vttour.fr/articles/read_13.html Niestety w prawej goleni tak zrobić nie mogę bo mam model RLT i z tamtad wychodzi mi jeszcze precik do pokrętła Blow Off :/ Słuchajcie a czy tłumik jakoś sie nie blokuje w dolnych goleniach aby można było odkrecić nakretke ?? Jak oni to projektowali ?! Nie przewidzieli że mogą sie zapiec nakretki :/
cichy66 Napisano 28 Lutego 2010 Napisano 28 Lutego 2010 Ja często odkręcam nakrętki np. z amortyzatorów samochodowych łączących górny goleń z karoserią przy pomocy klucza pneumatycznego na sprężone powietrze i generalnie zawsze się odkręcają.Niewiem czy można zastosować tą metodę w tym konkretnym przypadku.Pistolet taki ma bardzo duży moment obrotowy i najlepiej stosować krótkie serie odkręcania(nacisnąć i puścić i tak kilka razy aż do odkręcenia nakrętki).Może warto spróbować takiej metody.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.