Gość Inieto Napisano 26 Lutego 2010 Napisano 26 Lutego 2010 Wiem, że takich tematów jest pełno ale postaram się być precyzyjny. Chcę zwiększyć swoją aktywność. Wiele lat nie jeździłem na rowerze. Czyli jestem nowicjuszem. Kwota jaką mogę przeznaczyć na rower to max 900zł (i tak zakup na raty, dlatego używane odpadają). Moje wymiary waga - 100kg wzrost 1,90 cm. Przeznaczenie: pn-pt - po mieście do pracy itp. sob-niedz: wyjazd w teren: parki, las, drogi polne itd. Moje pytania: 1. Czy Kross Hexagon v3 to dobry wybór z takim osprzętem (przy założeniu że jestem nowicjuszem)? 2. Jakie inne propozycje w tej cenie moglibyście polecić? 3. Jaki sklep rowerowy w Poznaniu polecicie, gdzie mógłbym zakupić na raty rower w tym przedziale cenowym? Z góry dziękuje za odp.
kamfan Napisano 26 Lutego 2010 Napisano 26 Lutego 2010 w tej cenie jedynie hexagony v3 lub v4 tu masz v4 na raty w atrakcyjnej cenie - http://www.allegro.pl/item936853006_nowy_kross_hexagon_v4_jablonna_ndm.html nie wiem jakie "wyboiste" masz te drogi i laski ale jak są w miarę ubite to może lepiej pomyśleć na jakimś rowerem crossowym zamiast górskim, dużo wygodniej się na nim jeździ (zarówno jeżeli chodzi o pozycję jak i o miejsce jeżdzenia - miasto)