TowarzyszT Napisano 24 Lutego 2010 Napisano 24 Lutego 2010 (edytowane) Witam chciałbym się pochwalić moją dziewczynką i dowiedzieć się c o niej myślicie: ;] Brake (hamulec przód i tył) - Shimano XTR BR-M975 232g przód + 251g tył, tarcze: Shimano Deore XT 180 / 160 162g+135g Brake Levers (klamki) - wliczone w hamulce Cables (linki i pancerze) - Clarcks - 65g Casette (kaseta) - Deore XT 11-32 - 264g Chain (łańcuch) - Deore XT HG-93 - 276g Crankset (korba + suport) - Deore XT - 856g Derlr Front (przerzutka przód) - Deore XT - 146g Derlr Rear (przerzutka tył) - Shimano XT długi wózek - 239g Fork (amortyzator) - FOX F80 RL - 1601g Frame + Headset (rama + stery) - Merida Matts HFS 3000 18'' + stery + zacisk sztycy - 1703g Handlebar (kierownica) - X-Mission Comp - 300g Pedals (pedały) - Shimano PD-M505 - 440 Seat (siodło) - Fi'zi:k Aliante Delta - 216g Seatpost (sztyca) - X-Mission Comp - 260g Shifters (manetki) - Shimano Deore XT Rapidfire Plus - 282g Stem (mostek) - X-Mission Comp - 182g Tire Front (opona przód) - Maxxis Crossmark Kevlar 2.1 - 555g Tire Rear (opona tył) - Maxxis Crossmark Kevlar 2.1 - 555g Tubes (dętki) - Maxxis Ultralight - 128g+128g Wheelset (koła) - Shimano Deore XT UST + zaciski - 1828g Razem: 10864g Do wymiany w nie najdalszej przyszłości: pedały, opony (na bezdętkowe), sztyca, kierownica, mostek, rogi (rurki boplight)... powinno być wtedy jakieś 10451, ale w dalszym ciągu będzie to dużo! Jeśli macie jakieś pomysły, jak nie największym kosztem zejść z wagi jeszcze to proszę o wypowiedź ;] Pozdrawiam ;] Edytowane 1 Marca 2010 przez Lookas 46 Cytuj
rafalek940 Napisano 25 Lutego 2010 Napisano 25 Lutego 2010 Fajny lachon z tej dziewczyny no ale te pedały kierownice i mostek jak juz wcześniej wspomnialeś moglbyś zrzucic to jest okolo 300/4000 gram wiec potęciał jest Ogólnie rowerek bardzo spoko Cytuj
rafb Napisano 25 Lutego 2010 Napisano 25 Lutego 2010 Właśnie składam rower na takiej samej ramie i wiele elementów będzie identycznych (przerzutki, korba, kaseta, manetki, amor). Nie wiem jakie masz stery, ale moja rama razem ze sterami FSA ZS-3 waży 1636g, więc trochę niżej. z tanich i lekkich sterów to mogę polecić Accent Airplane http://www.velo.pl/www/produkt/?m=1&pk=%&id=195 Może waga Tojego setu to też kwestia, że ja mam ramę bez piwotów. Wymontowanie piwotów powinno pozwolić zejść trochę z wagi. Może też Twój zacisk sztycy nie jest najlżejszy. Mój Meridy to całe 49g. Z lekkich i tanich mostków to może też Accent. http://www.velo.pl/www/produkt/?m=1&pk=%&id=2268 Poza tym co wymieniłeś to już chyba zostają głównie koła, a to już nie jest tania sprawa. Mój Fox 100 RL z rurą 21,5cm i gwiazdką waży 1530g. Cytuj
TowarzyszT Napisano 25 Lutego 2010 Autor Napisano 25 Lutego 2010 waga mojej ramy jest podana ze sterami i z zaciskiem, amor też jest wersją z pivotami (wykręcone) poza tym większość wag jest wzięta z portalu rowerowawaga.pl, wydaje mi się że koła też są lżejsze, będę miał trochę chęci to je zdemontuję i zważę sam. Cytuj
rafb Napisano 25 Lutego 2010 Napisano 25 Lutego 2010 Waga identycznych elementów może się mocno różnić, wiec poleganie na rowerowejwadze.pl da Ci tylko ogólny pogląd a nie rzeczywistą wagę. Przykład - kupiłem 2 nowe identyczne opony Continental Speed King 2.1. Jedna waży 543g, a druga 554g (katalogowo powinny 530). Jedna dętka Maxxis Ultralight 128g a druga 130g. Cytuj
TowarzyszT Napisano 25 Lutego 2010 Autor Napisano 25 Lutego 2010 rzecz to wiadoma;] ale znajomy ma zamiar kupić wagę dla wędkarzy, i wtedy sobie zważę cały rower będzie wtedy wiadomo czy wagi są zawyżone czy zaniżone ;] Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.