Skocz do zawartości

[amortyzator] RS Recon Race vs Reba SL


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Recon ma jedną komorę powietrzną, Reba dwie - to zmienia całkowicie podejście do pracy amortyzatora i możliwości ustawienia - na korzyść Reby oczywiście.

Oprócz tego Reba jest lżejsza. Generalnie Recona kupować się nie opłaca jeśli nie ma na niego okazji cenowej, bo pracuje tak samo jak tańsza Tora, różnica tylko wagowa na korzyść Recona. Przy typowych cenach jak Cię stać, bez wahania między tymi dwoma bierz Rebę.

Napisano
  Cytat
Recon ma jedną komorę powietrzną, Reba dwie

Oba mają 2 komory komory powietrzne, tyle, że w Reconie pompuje się je jednym zaworem,

 

  Cytat
Reba dwie - to zmienia całkowicie podejście do pracy amortyzatora i możliwości ustawienia - na korzyść Reby oczywiście.

Nie koniecznie, Recona znacznie łatwiej ustawić a praca będzie bardzo porównywalna.

 

  Cytat
pracuje tak samo jak tańsza Tora

Bardzo odważne stwierdzenie - jeździłeś? Równie dobrze byłoby napisać, że Tora 318 to prawie Reba...

 

 

Jeżeli oczekujesz łatwej regulacji bez bawienia się w Dual Air, to bierz Recona a te 100g jakoś przebolejesz.

Napisano

z posiadanych przeze mnie powietrzniakow te jednokomorowe byly zdecydowanie przyjazniejsze uzytkownikowi takiemu jak ja.

niedlugo bede jednak znowu mial mozliwosc pomeczyc dual aira, podobno w poprawionej wersji 2010, wiec zobaczymy...

Napisano

Miskov17 - tak racja dwie komory negatywna i pozytywna pod jednym zaworem - to miałem na myśli z rozpędu napisałem jedna komora.

Recona łatwiej ustawić ale nie daje tyle możliwości co Reba to chyba oczywiste.

Rebę możesz ustawić dzięki osobnym regulacją tych komór tak że będzie miękka a nie będzie nurkowała.

W przypadku Solo Air albo twardo i bez nurkowania, albo miękko i nurkowanie.

 

Oczywiście nie wnikam w różnice poszczególnych roczników, ale tak między Torą i Reconem istnieje wagowa różnica, ale nie ma różnic w pracy.

Jeździłem i rozbierałem. Bebechy mają takie same.

 

Takie same mając na myśli oczywiście modele standardowe solo air.

Bo Recon ma więcej odmian, istnieją wersje o większym skoku niż Tora.

Napisano
  W dniu 24.02.2010 o 13:33, Schwefel napisał:

Tak to jest jak ludzie nie potrafią się bawić powietrzem :P Ja niezmiernie żałuję, że RS wycofał się z produkcji damperów z Dual Air <_<

a moze nie lubia? :P skoro mozna rozwiazac problem prosciej. w pojedynku wrazliwosci fox float troszku przegrywal z revelationem dual air jednak ogolnie mial zdecydowanie wiecej plusow niz minusow :)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
Forumrowerowe.org korzysta z plików cookies
Prosimy o zapoznanie się z naszą polityka prywatności, w której informujemy o naszych zaufanych partnerach oraz o tym, czym są pliki cookies, pamięć podręczna przeglądarki, w jakich celach i jak je wykorzystujemy, a także jak nimi zarządzać i czyścić. Klikając 'Zaakceptuj' - wyrażasz zgodzę na korzystanie z pamięci podręcznej przeglądarki - plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach marketingowych, umożliwiając jednocześnie wyświetlanie na Twoim urządzeniu reklam dostosowanych do Twoich potrzeb oraz zainteresowań. Zapoznaj się z pełną treścią zgody klikając w link Ustawienia.