Fludi Napisano 2 Marca 2010 Udostępnij Napisano 2 Marca 2010 Ja do Kross'a pisałem, ale nie odpisali mi Oryginalne dystanse pod mostkiem 16 gram, siodełko też waży więcej dokładnie 281 gram, bo 260 to waga bez prętów Dart 3 z manetką i nabitą u mnie ważył 2210 gram. Top cap Neco ma 19 gram. No opcją na zejście wagi amorkiem jest zakup czegoś klasy co najmniej Reby, urywasz na tym ~600 gram. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grindz0ne Napisano 2 Marca 2010 Udostępnij Napisano 2 Marca 2010 Co do ramy, sprawdzałem gdzieś w necie i było poniżej 1800, zaciekawiłeś mnie tym pytaniem dlatego też wysłałem maila do producenta i dostałem info, że to jest zależne od modelu ale nie powinno przekraczać 1825gram 18'. Update: 1.Bar Ends: (Rogi) - soul kozak 44 gram 2.Bar Plugs: (Korki do kierownicy) – soul kozak 3 gram 3.Bottle Cage: (Koszyk na bidon) - kellys squad 45gram 4.Brake (Front): (Hamulec przedni) - avid elixir r 244 5.Brake (Rear): (Hamulec tylny) - avid elixir r 256 6.Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) jw. 7.Cables: (Pancerze i linki) 8.Cassette: (Kaseta) - shimano XT 32-11 268gram 9.Chain: (łanńuch) - shimano XTR 287gram 10.Crankset: (Korby) - truvativ firex gpx 3.3 1011gram 11.Derlr (Front): (Przerzutka przednia) – SLX 160gram 12.Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) – SLX sgs 264gram 13.Fork: (Widelec) - Rock shox Dart 3 SL ~2300gram 14.Rear Shock: (Damper) brak 15.Frame: (Rama) kross a6 2009 18' ~ 1825gram 16.Grips: (Gripy) ritchey wcs 22gram 17.Handlebar: (Kierownica) truvativ stylo 195gram 18.Handlebar Tape: (Owijka) ? 19.Headset: (Stery) Super Express H-142 116gram 20.Pedals: (Pedały) PD-M540 350gram 21.Seat: (Siodło) San Marco Blaze 260gram 22.Seatpost: (Sztyca) promax carbon 27x350, model 2010 192gram 23.Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) accent light 20gram 24.Shifters: (Manetki) SLX 288 (z linkami) 25.Skewers: (Zaciski koł) shimano XTR ~ 140gram 26.Spacers: (Podkładki pod mostek) noname 27.Starnut: (Gwiazdka) nie wiem 28.Stem: (Mostek) truvativ XR 3D 172GRAM 29.Tire (Front): (Opona przednia) schwalbe nobby nic 1.8 evo, 426gram 30.Tire (Rear): (Opona tylna) schwalbe racing ralph 2.1 evo, 482gram 31.Top Cap: (Top cap) NECO 32.Tubes: (Dętki) schwalbe XX light 97gram(x2~195) 33.Wheel Front: (Koło przednie) 732gram -Hub: (Piasta) XTR 975 -Rim: (Obręcz) Mavic XC 717 -Spokes: (Szprychy) DT swiss revolution 1.8-1.5-1.8 -Rim tape: (Opaska) no name 34.Wheel Rear: (Koło tylne) 860gram -Hub: (Piasta) XTR 975 -Rim: (Obręcz) Mavic XC 717 -Spokes: (Szprychy) DT swiss revolution 1.8-1.5-1.8 -Rim tape: (Opaska) 35. Tarcze XTR (te z pająkiem) ~255gram Misc : * pulsometr donnay ? * odblask kellys mazovia mtb 22gram * mleczko NO-FLATS(~) na koło 60ml/gram * sigma 1106 ? ~ 11411 cfg light ~ 11553 cfg normal Czyli jak wymienie amor to będzie poniżej 11kg , a jak i mostek z kierą i siodłem to nawet i poniżej 10,5 Mogłeś w ogóle nie dawać amortyzatora tylko sztywny widelec na przód zaoszczędziłbyś na wadze raczej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anemia221 Napisano 3 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2010 (edytowane) Mogłeś w ogóle nie dawać amortyzatora tylko sztywny widelec na przód zaoszczędziłbyś na wadze raczej yhmm! Tylko przed startem będę musiał już przygotować chirurgów i masażystów, aby po zawodach naprawiali mi dłonie, nadgarstki, ręce, barki, ew przestawiali kręgi szyjne itp. No wiesz.. W planach mam mtb trophy, mtb challenge no i kilka jeszcze wypadów w góry. Cel to RS Sid Race, w 1500zł powinienem się wyrobić! Powoli zbieram ;P Edytowane 3 Marca 2010 przez Anemia221 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 3 Marca 2010 Udostępnij Napisano 3 Marca 2010 Ja dałem za mojego Race 1600zł, ale z pushloc'iem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anemia221 Napisano 21 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2010 Doszły nowe części, okazyjnie, za grosze kupiłem pedały XTR oraz nowy amor. 1.Bar Ends: (Rogi) - soul kozak 44 gram 2.Bar Plugs: (Korki do kierownicy) – soul kozak 3 gram 3.Bottle Cage: (Koszyk na bidon) - kellys squad 45gram 4.Brake (Front): (Hamulec przedni) - avid elixir r 244 5.Brake (Rear): (Hamulec tylny) - avid elixir r 256 6.Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) jw. 7.Cables: (Pancerze i linki) 8.Cassette: (Kaseta) - shimano XT 32-11 268gram 9.Chain: (łanńuch) - shimano XTR 287gram 10.Crankset: (Korby) - truvativ firex gpx 3.3 1011gram 11.Derlr (Front): (Przerzutka przednia) – SLX 160gram 12.Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) – SLX sgs 264gram 13.Fork: (Widelec) - F1 RST Platinium Air RL ~1540gram(z przyciętą rurą) 14.Rear Shock: (Damper) brak 15.Frame: (Rama) kross a6 2009 18' ~ 1825gram 16.Grips: (Gripy) ritchey wcs 22gram 17.Handlebar: (Kierownica) truvativ stylo 195gram 18.Handlebar Tape: (Owijka) ? 19.Headset: (Stery) Super Express H-142 116gram 20.Pedals: (Pedały) PD-M970 320gram 21.Seat: (Siodło) San Marco Blaze 281gram 22.Seatpost: (Sztyca) promax carbon 27x350, model 2010 192gram 23.Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) accent light 20gram 24.Shifters: (Manetki) SLX 288 (z linkami) 25.Skewers: (Zaciski koł) shimano XTR ~ 140gram 26.Spacers: (Podkładki pod mostek) 16gram 27.Starnut: (Gwiazdka) nie wiem 28.Stem: (Mostek) truvativ XR 3D 172GRAM 29.Tire (Front): (Opona przednia) schwalbe nobby nic 1.8 evo, 426gram 30.Tire (Rear): (Opona tylna) schwalbe racing ralph 2.1 evo, 482gram 31.Top Cap: (Top cap) NECO 19gram 32.Tubes: (Dętki) schwalbe XX light 97gram(x2~195) 33.Wheel Front: (Koło przednie) 732gram -Hub: (Piasta) XTR 975 -Rim: (Obręcz) Mavic XC 717 -Spokes: (Szprychy) DT swiss revolution 1.8-1.5-1.8 -Rim tape: (Opaska) no name 34.Wheel Rear: (Koło tylne) 860gram -Hub: (Piasta) XTR 975 -Rim: (Obręcz) Mavic XC 717 -Spokes: (Szprychy) DT swiss revolution 1.8-1.5-1.8 -Rim tape: (Opaska) 35. Tarcze XTR (te z pająkiem) ~255gram Misc : * pulsometr donnay ? * odblask kellys mazovia mtb 22gram * mleczko NO-FLATS(~) na koło 60ml/gram * sigma 1106 ? Sam rower - 10678gram. Mam jeszcze pewien problem z kołami, są mało sztywne, część energii włożonej w pedały chyba przepada.. a jak już się jedzie ~50km/h to rower prawie faluje. Dlatego pomyślałem sobie, żeby może założyć szprychy na tył SAPIM CX-RAY. O ile to falowanie, przyspieszanie tylko od tyłu zależy... (hmmm?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emorider Napisano 21 Marca 2010 Udostępnij Napisano 21 Marca 2010 ile ważysz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 21 Marca 2010 Udostępnij Napisano 21 Marca 2010 Aaa mówiłem, że nie będzie zbyt sztywno ? CX Ray sprawdzą się, ewentualnie Super Competition Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anemia221 Napisano 21 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2010 (edytowane) Aaa mówiłem, że nie będzie zbyt sztywno ? CX Ray sprawdzą się, ewentualnie Super Competition A tak drogi mati199, mówiłeś Ważę 74-76kg. Planuję wymianę tylko na tył, gdyż to chyba od tyłu zależy. Oczywiście nie mam aktualnie na to funduszy(świeżo co kupiłem amor), ale koło Czerwca powinno być wymienione. Znalazłem fajną stronę na której szprychy są razem z nyplami. Teraz głupie pytanie, jaką długość wybrać? Wyszło by 400zł z przesyłkami. Całkiem sporo, ale waga jak revolution no i zapewne dobra sztywność. CX-RAY 2010 + nyple Edytowane 21 Marca 2010 przez Anemia221 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emorider Napisano 21 Marca 2010 Udostępnij Napisano 21 Marca 2010 (edytowane) myślę, że ktoś musi Ci je mocniej naciągnąć, bo przy tej wadze tak dziać się nie powinno. Jeśli masz nyple alu t wymień na mosiężne to naciągniesz szprychy na maxa. Na BS masz cx-ray po 9,90 ale bez nypla, myślę że bardziej się opłaca. Edytowane 21 Marca 2010 przez emorider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anemia221 Napisano 28 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2010 myślę, że ktoś musi Ci je mocniej naciągnąć, bo przy tej wadze tak dziać się nie powinno. Jeśli masz nyple alu t wymień na mosiężne to naciągniesz szprychy na maxa. Na BS masz cx-ray po 9,90 ale bez nypla, myślę że bardziej się opłaca. Witam, dzisiaj po wypadku na maratonie (na drugiej pętli mijałem albo tych z HOBBY albo FIT, jadąc z górki po korzeniach prawie 50kmh wyjechał mi jakiś gnojek, nie zdążyłem zahamować i wpadłem w niejedno drzewo ;<) 1/3 części idzie na wymianę ;< Zaczynam od tylnego koła: -kręcąc kołem kręci się korba, czyli coś jest z bębenkiem -Popękały szprychy, obręcz jest mega krzywa, nie wiem czy z nowymi szprychami będzie prosta. Chciałbym kupić szprychy SAPIM CX - RAY, na bikestacji są za 9.90, także jaką długość powinienem wybrać oraz jakie najlepsze nyple ktore będą dobrze się sprawowały z MAVIC XC 717 oraz cx-ray? Najlepiej aby to wszystko było do kupienia na bikestacji to była by jedna paczka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 28 Marca 2010 Udostępnij Napisano 28 Marca 2010 Współczuję wypadku... Mosiężny nypel to podstawa pod tarczowe kółko i weź sobie może trochę cięższe, ale też bardziej wytrzymałe szprychy, pokroju DT Competition czy Super Comp. Co jeszcze poszło się walić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gdy Napisano 28 Marca 2010 Udostępnij Napisano 28 Marca 2010 wazyłeś ta kierownice stylo ? starszny kloc. wymień na team,ową . oszczędność 55 gram Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anemia221 Napisano 28 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2010 Nie, kiery nie ważyłem, brałem wagę z jakiejś aukcji tej kiery. Wiem bylo to mało profesjonalne, ale porównując z innymi aukcjami/stronami to waga była w sumie podobna Co do roweru, muszę naprawić stery, coś zrobić z tym bębenkiem, szprychy, obręcz(oby nie), licznik, pulsometr, wyprostować pręty od siodełka(o ile się da), wyprostować tarczę XTR o ile się da, pamiętajmy ze jest ona na pająku. Co do tarczy - boje się, że cały korpus z lewej strony jest "krzywy", bowiem cały centerlock i ta strona piasty "faluje" jak rozkręce szybciej koło. Niedobrze.. :< hhmm, doradzicie mi jaką dobrać długość szprych? ;D te kalkulatory coś mi nie działają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 28 Marca 2010 Udostępnij Napisano 28 Marca 2010 Gdybyś miał piastę DT, nie byłoby problemu ich kalkulator akurat bardzo dokładny jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anemia221 Napisano 29 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2010 (edytowane) Gdybyś miał piastę DT, nie byłoby problemu ich kalkulator akurat bardzo dokładny jest... Dobra juz wiem. -Od strony piasty 260mm, -Od strony tarczy 262mm Czyli brałbym sapim cx ray 16x260mm i 16x262mmz bikestacji po 9,90. Pytanie teraz odnośnie nypli, czy konieczny jest mosiężny jeżeli koło jest pod tarcze(wieksza sztywność,wytrzymałość???)? Bo w sumie np taki może byłby dobry, tyle że jest aluminiowy - LINK Edytowane 29 Marca 2010 przez Anemia221 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafel69 Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 Hej Ważyłeś rower całościowo? Dziwna sprawa niby Level a6 2009 waży fabrycznie 12,5kg (tak podaje producent) a podczas ważenia (stawianie roweru na wadze, trzymanie go w rękach) wychodzi jak nic około 13,1kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 ano tak to jest, ze producent zwykle podaje mase bez pedalow w najmniejszym rozmiarze + drobne zaokraglenie w dol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anemia221 Napisano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 (edytowane) Hej Ważyłeś rower całościowo? Dziwna sprawa niby Level a6 2009 waży fabrycznie 12,5kg (tak podaje producent) a podczas ważenia (stawianie roweru na wadze, trzymanie go w rękach) wychodzi jak nic około 13,1kg Nigdy nie ważyłem roweru w oryginalnym cfg. Do tego mój model to była wersja V-brake, aktualnie z "kross level a6" to została tylko rama, mostek, kiera i siodło [ostatnio po wypadku zrobiłem większy remont i doszła korba SLX] Także niestety nie mogę Ci pomóc, ale mogę Cie zapewnić ze defaultowo a6 V jest lżejszy od a6 D, bo wersja disc ma bardzo cieżkie hamulce, tarcze czy koła. Powiem Ci dodatkowo, że ta rama jest dupna. Nie ma co się oszukiwać, może i nie jest jak masło, ale sztywna też nie... no i do tego waga. Wywaliłem bardzo dużo kasy i mam teraz np lżejszy rower i to sporo od Scotta 30 carbon mojego znajomego, ale jak siądę na jego rower to się przyspiesza 2x lepiej no i jakoś rower "sam jedzie", depnie się i 40kmh... ;/ Ma gorsze koła, zwykłe mavic crossride disc, do tego opony 2,25 Po prostu dobra geometria, sztywność i mała masa to podstawa przy składaniu bike'a. W przyszlym sezonie wymieniam rame na 100% i na 100% będzie to carbon. Edytowane 2 Kwietnia 2010 przez Anemia221 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 Nie no sama ramka jest dosyć sztywna... U mnie co prawda z oryginału troszkę więcej części zostało, ale na przyszły sezon też mam zamiar zmienić ramę. Tylko, że na carbonową mnie stać raczej nie będzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anemia221 Napisano 6 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 (edytowane) Nie no sama ramka jest dosyć sztywna... U mnie co prawda z oryginału troszkę więcej części zostało, ale na przyszły sezon też mam zamiar zmienić ramę. Tylko, że na carbonową mnie stać raczej nie będzie... Im bardziej będziesz chciał carbon tym szybciej go zdobędziesz Wg mnie ta nasza a6 09 nie jest do końca sztywna, może to zależy od użytkowania, wagi ridera itp. Aktualnie czekam na szprychy, które zamówiłem na bikestacji, niestety dostałem wiadomość dopiero po prawie tygodniu, że oni sami towar muszą zamówić Jeżdżę na kołach/częściach z zimówki. Przy okazji zważyłem piastę i obręcz tylną: Piasta - 329gram (xtr 975 z bębenkiem XT) obręcz - 397gram (mavic xc 717 disc 32.) 32 cx-ray powinny ważyć koło 138gram nyple 12x2mm polyax aluminium ~25gram? także tylne koło powinno ważyć 889gram (z lżejszymi szprychami!!!! - czyli poprzedni właściciel R3 zaniżył sobie wagę, jeżeli z cxray waży 890 a z jego cudownymi revo 860 ;o -) Edytowane 6 Kwietnia 2010 przez Anemia221 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ilicz Napisano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2010 A co do sterów: jakie są w a6? pół,czy zintegrowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anemia221 Napisano 14 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 (edytowane) Nowy update: - wymieniłem korbę(okazyjnie trafiłem SLX'a i udało mi się sprzedać truvativa ), - doszły SAPIM CX-RAY i nyple polyax(wcześniej źle zważyłem, bowiem okazało się, że szprychy z nyplami ważyły 140gram, a piasta 309, wiem i tak dużo bo standardowo 270, ale pamiętajmy, że tu jest bębenek XT), -dodatkowo poważyłem kilka innych części i ich waga jest inna niż katalogowo. 1.Bar Ends: (Rogi) - soul kozak 44 gram 2.Bar Plugs: (Korki do kierownicy) – soul kozak 3 gram 3.Bottle Cage: (Koszyk na bidon) - kellys squad 45gram 4.Brake (Front): (Hamulec przedni) - avid elixir r 244 5.Brake (Rear): (Hamulec tylny) - avid elixir r 256 6.Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) jw. 7.Cables: (Pancerze i linki) 8.Cassette: (Kaseta) - shimano XT 32-11 268gram 9.Chain: (łanńuch) - shimano XTR 287gram 10.Crankset: (Korby) - shimano SLX 887gram 11.Derlr (Front): (Przerzutka przednia) – SLX 160gram 12.Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) – SLX sgs 264gram 13.Fork: (Widelec) - F1 RST Platinium Air RL ~1540gram(z przyciętą rurą) 14.Rear Shock: (Damper) brak 15.Frame: (Rama) kross a6 2009 18' ~ 1825gram 16.Grips: (Gripy) ritchey wcs 22gram 17.Handlebar: (Kierownica) truvativ stylo 195gram 18.Handlebar Tape: (Owijka) ? 19.Headset: (Stery) Super Express H-142 116gram 20.Pedals: (Pedały) PD-M970 320gram 21.Seat: (Siodło) San Marco Blaze 281gram 22.Seatpost: (Sztyca) promax carbon 27x350, model 2010 192gram 23.Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) accent light 20gram 24.Shifters: (Manetki) SLX 288 (z linkami) 25.Skewers: (Zaciski koł) shimano XTR ~ 140gram 26.Spacers: (Podkładki pod mostek) 16gram 27.Starnut: (Gwiazdka) nie wiem 28.Stem: (Mostek) truvativ XR 3D 172GRAM 29.Tire (Front): (Opona przednia) schwalbe nobby nic 1.8 evo, 426gram 30.Tire (Rear): (Opona tylna) schwalbe racing ralph 2.1 evo, 454gram (ważone) 31.Top Cap: (Top cap) NECO 19gram 32.Tubes: (Dętki) schwalbe XX light 97gram(x2~195) 33.Wheel Front: (Koło przednie) 732gram -Hub: (Piasta) XTR 975 -Rim: (Obręcz) Mavic XC 717 -Spokes: (Szprychy) DT swiss revolution 1.8-1.5-1.8 -Rim tape: (Opaska) no name 34.Wheel Rear: (Koło tylne) 846gram -Hub: (Piasta) XTR 975 -Rim: (Obręcz) Mavic XC 717 -Spokes: (Szprychy) Sapim CX-RAY + sapim polyax red -Rim tape: (Opaska) 35. Tarcze XTR (te z pająkiem) ~255gram Misc : * pulsometr donnay ? * odblask kellys mazovia mtb 22gram * mleczko NO-FLATS(~) na koło 60ml/gram * sigma 1106 ? suma (bez misc) = 10224 (coś za mało wyszło ;o) Niedługo dojdą zaciski pod koła soul kozak także waga spadnie o prawie 100gram Fotki: (wiem, wiem burdel na kierze - niebawem usunę monitorki slxów) 1. 2. 3. 4. 5. Edytowane 14 Kwietnia 2010 przez Anemia221 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adambikenews Napisano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) ano zacny rower, zwłaszcza pięknie prezentuje się tylne koło. Niska waga, jeszcze nie spotkałem a6, który by ważył poniżej 10kg, nie wspominając wogole o wersjach d-brake(a mam nadzieje, że Ci się uda)! Wymienisz te zaciski i wystarczy Ci mostek z kierą, a będzie 999xx kg. Edytowane 15 Kwietnia 2010 przez adambikenews Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mitUSER Napisano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2010 a jak sprawdza się amor? PS. Rower bardzo fajny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2010 4.Brake (Front): (Hamulec przedni) - avid elixir r 2445.Brake (Rear): (Hamulec tylny) - avid elixir r 256 A śrubki i adapter na tył to gdzie? 7.Cables: (Pancerze i linki) Pancerze 40-50g. 18.Handlebar Tape: (Owijka) ? 20-30g, zależy ile i jakiej. 23.Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) accent light 20gram 23-24g w zależności od średnicy 25.Skewers: (Zaciski koł) shimano XTR ~ 140gram ~128g 27.Starnut: (Gwiazdka) nie wiem ~10g wagę gwiazdki lepiej doliczyć sobie do amora - przy ważeniu przecież nie będziesz jej wybijał I waga wychodzi bliżej 10,5kg niż 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.