Anemia221 Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 (edytowane) Witam, oto mój nowy projekt: 1.Bar Ends: (Rogi) - soul kozak 44 gram 2.Bar Plugs: (Korki do kierownicy) – soul kozak 3 gram 3.Bottle Cage: (Koszyk na bidon) - kellys squad 45gram 4.Brake (Front): (Hamulec przedni) - avid elixir r 244 5.Brake (Rear): (Hamulec tylny) - avid elixir r 256 6.Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) jw. 7.Cables: (Pancerze i linki) 8.Cassette: (Kaseta) - shimano XT 32-11 268gram 9.Chain: (łanńuch) - shimano XTR 287gram 10.Crankset: (Korby) - truvativ firex gpx 3.3 1011gram 11.Derlr (Front): (Przerzutka przednia) – SLX 160gram 12.Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) – SLX sgs 264gram 13.Fork: (Widelec) - Rock shox Dart 3 SL ~2300gram 14.Rear Shock: (Damper) brak 15.Frame: (Rama) kross a6 2009 18' ~ 1750gram 16.Grips: (Gripy) ritchey wcs 22gram 17.Handlebar: (Kierownica) truvativ stylo 195gram 18.Handlebar Tape: (Owijka) ? 19.Headset: (Stery) Super Express H-142 375gram 20.Pedals: (Pedały) PD-M540 350gram 21.Seat: (Siodło) San Marco Blaze 260gram 22.Seatpost: (Sztyca) promax carbon 27x350, model 2010 192gram 23.Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) accent light 20gram 24.Shifters: (Manetki) SLX 288 (z linkami) 25.Skewers: (Zaciski koł) shimano XTR ~ 140gram 26.Spacers: (Podkładki pod mostek) noname 27.Starnut: (Gwiazdka) nie wiem 28.Stem: (Mostek) truvativ XR 3D 172GRAM 29.Tire (Front): (Opona przednia) schwalbe nobby nic 1.8 evo, 426gram 30.Tire (Rear): (Opona tylna) schwalbe racing ralph 2.1 evo, 482gram 31.Top Cap: (Top cap) NECO 32.Tubes: (Dętki) schwalbe XX light 97gram 33.Wheel Front: (Koło przednie) 732gram -Hub: (Piasta) XTR 975 -Rim: (Obręcz) Mavic XC 717 -Spokes: (Szprychy) DT swiss revolution 1.8-1.5-1.8 -Rim tape: (Opaska) no name 34.Wheel Rear: (Koło tylne) 860gram -Hub: (Piasta) XTR 975 -Rim: (Obręcz) Mavic XC 717 -Spokes: (Szprychy) DT swiss revolution 1.8-1.5-1.8 -Rim tape: (Opaska) 35. Tarcze XTR (te z pająkiem) ~255gram Misc : pulsometr donnay ? odblask kellys mazovia mtb 22gram mleczko NO-FLATS(~) na koło 60ml/gram sigma 1106 ? ~ 11800gram Tam gdzie jest znak zapytania to nie znam wagi. Koniecznie muszę zejść poniżej 11kg, proszę o pomoc. Wiem, że do wymiany jest: 1. Amor A co z resztą? hehe w sumie coś dużo wyszło, prawie 12kg. Fotka(na razie będzie tylko taka, potem zrobię inne): Edytowane 24 Lutego 2010 przez Anemia221 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubek20 Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 na sterach zaoszczędzisz około 250 gram i na pedałach około 80 gram Sorry za post pod postem , ale móglbyś jeszcze powymieniać śruby na aluminiowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anemia221 Napisano 24 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 (edytowane) na sterach zaoszczędzisz około 250 gram i na pedałach około 80 gram Sorry za post pod postem , ale móglbyś jeszcze powymieniać śruby na aluminiowe. -Jak będę wymieniał amor to zapewne również i stery. Jakie proponujesz? -A co do amora to na razie nie mam na to funduszy, ale muszę to zrealizować do kwietnia. Wybór to reba/sid. Raczej sid, gdyż jest dużo lżejszy. -O jakich śrubach mówisz? -Co do pedałów to na 100% ich nie będę wymieniał na razie. Ich stan idealny i nie sa aż tak ciężkie jakies inne pomysly? Edytowane 24 Lutego 2010 przez Anemia221 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubek20 Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 http://allegro.pl/item925543930_porzadne_stery_1_i_1_8_vp_a77c_mtb_xc_wys_0.html te są dosć tanie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 (edytowane) Wygląda na to, że za dużo ci wyszło. Pododawałem sobie na szybko w kalkulatorze i jest, oprócz "Misc", 10755 g. Ale dętki to chyba dwie są ? Zmień korby, amortyzator, mostek i bidon. Co to za stery ??? A koła to nie od R3 przypadkiem? Edytowane 24 Lutego 2010 przez goldbloom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubek20 Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 Hamulce od R3 ma , anemia jakie masz te stery ? zintegrowane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 I weź wszystko dokładnie poważ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anemia221 Napisano 24 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 (edytowane) W sumie nie wiem co to za stery, nie zaglądałem. Były standardowo w tym rowerze jak kupiłem. Moge ew fotke pokazać może coś to pomoże. Ja na sterach dobrze się nie znam. Wiem tylko, że to są "Super Express H-142" Tak hamulce od R3, a koła to już bardzo dawno kupiłem, jeszcze w tamtym roku również od R3. Rower jeszcze i tak nie jest złożony, stoi podpięty pod trenażer bo brakuje mi kloców hamulcowych i tej kasety XT(zamówiona ale jeszcze nie przyszła) hmm, wziąłem wagę z tej str link, ale coś mi się wydaje, że to nie te stery. Edytowane 24 Lutego 2010 przez Anemia221 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubek20 Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 te stery co pokazałem nie będą pasować . Do zintegrowanych sterów w ramie są ze tak napisze "zrobione" miski do sterów , w które wkłada sie łożyska . Są jeszcze półzintegrowane , w których specjalne miski wbija się do ramy ale ich nie widać i w nie wkłada się łożyska . Te co pokazywałem to są klasyczne stery . Jakbyś mógł to ściągnij mostek i zobacz czy w ramę są jakieś miski wbite to będziesz wiedział jakie stery potrzebujesz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 Mi się nie chce wierzyć, że tyle mogą ważyc stery zintegrowane. To niemożliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anemia221 Napisano 24 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 (edytowane) fotka: hehe nigdy w moim bike'u rdzy nie widziałem, teraz to się zmieniło ;D Edytowane 24 Lutego 2010 przez Anemia221 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubek20 Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 Sciągnij jeszcze łożyska i zrób fotkę bo wiele to nie dało potem odpiszę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anemia221 Napisano 24 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 (edytowane) Sciągnij jeszcze łożyska i zrób fotkę bo wiele to nie dało potem odpiszę . Wg mnie to na 100% są te stery co tutaj były kiedyś sprzedawane: LINK Bo jest w nazwie i NECO i h-142 a do tego gościo miał krossa a6.. także raczej to są te stery. edit: tak jestem przekonany, widze na zdjęciu. Mam identyczne. Edytowane 24 Lutego 2010 przez Anemia221 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 (edytowane) Nie ma co się pchać w szczegóły typu pedały czy śrubki. Do zmiany leci rama + amor bo to kowadła i do tego zestawu stery, sztyca, zaciski, gwizdka i top cap Koszt około 2500 zł, ale warto A te koła i hamulce od R3 dobrze wszytko ci bangla ? Edytowane 24 Lutego 2010 przez mati199 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 (edytowane) Ja proponuje taniej : Fork na RST Firts Platinium White - waga 1,58, cena 829 PLN Kiera + mostek - na biały wcs Stery Mortop - waga - 65 gr - cena 249 PLN Korba SlX do kompletu z przejściem na 2 blaty - 766 gr cecena pewnie 350 PLN. W sumie niewiele ponad 1500 a masz maszyne z wagą poniżej 10,5 Potem będzie juz z górki:) Edytowane 24 Lutego 2010 przez Mendoza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adambikenews Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 Wymiana siodła na selle italia SLR? Aktualnie można trafić takie w cenie 200-300zł, a waga 180>, czasami są i te 135gram za tą cene. Czyli było by: 100-130gram. 130gram na TYLE roweru to już jest coś. Co do amortyzatora, ciekawe jak z serwisem, uszczelkami, jakością ogółem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RAFI1784 Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 Wymiana siodła na selle italia SLR? Aktualnie można trafić takie w cenie 200-300zł, a waga 180>, czasami są i te 135gram za tą cene. w wersjii tytan wazy 135 g wiec zaoszczedzone, chyba ze zrobisz jak kolega który tu kiedys pisał i zerwiesz z niego jeszcze tę pianke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emorider Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 (edytowane) mi wyszło, że waży 11285... coś niedokładnie liczysz! amor, korba, kiera, mostek - ja bym szedł w takiej kolejności rama jeśli chodzi o wagę tragiczna nie jest :-) slr tt znajdziesz 142-150 gram, na 135 nie ma co liczyć. Edytowane 24 Lutego 2010 przez emorider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anemia221 Napisano 24 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 (edytowane) mi wyszło, że waży 11285... coś niedokładnie liczysz! amor, korba, kiera, mostek - ja bym szedł w takiej kolejności rama jeśli chodzi o wagę tragiczna nie jest :-) slr tt znajdziesz 142-150 gram, na 135 nie ma co liczyć. Co do tego liczenia - ciągle mi wychodzi najmniej 11640 hehehe Hmm kolejność bym widział inną: amor -> mostek -> kiera -> siodło -> korba. Ze względu na bardzo dobry stan korby ona będzie ostatnia !!! Czyli amor to: RST first platinium(~1590gram) LUB RS Reba(~1650gram) LUB RS Sid(~1490gram) Najtańszy RST, ale martwie się o jakość, choć na tym rowerze treningi większość na szosie(w 80%)... Prawdziwy teren to amorki u mnie będą widziały dopiero na maratonach/xc. Edytowane 24 Lutego 2010 przez Anemia221 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emorider Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 teraz mi wyszło 11595 także sam nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artro Napisano 25 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2010 (edytowane) Jeśli rower ma Ci służyć tylko do treningów na szosie to nawet nie ma co zmieniać amora a co dopiero pakować tu SIDa!!! Heloł? Kupiłbym sztywny, chociaż z drugiej strony Cię rozumiem, ponieważ po zimie nasze drogi niczym się nie różnią od tych w lasach Edytowane 25 Lutego 2010 przez Artro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 25 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2010 Jeśli rower ma Ci służyć tylko do treningów na szosie to nawet nie ma co zmieniać amora a co dopiero pakować tu SIDa!!! Nie każdego stać na 2 rowery . . . Sid posiada blokadę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anemia221 Napisano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2010 (edytowane) Jeśli rower ma Ci służyć tylko do treningów na szosie to nawet nie ma co zmieniać amora a co dopiero pakować tu SIDa!!! Heloł? Kupiłbym sztywny, chociaż z drugiej strony Cię rozumiem, ponieważ po zimie nasze drogi niczym się nie różnią od tych w lasach 1. Na aktualne warunki mam trenażer/rower zimowy(makrokesz z kołami do DH alexrims na oponach smart sam 2.1-w sam raz na snieg i błoto grudzien-luty) 2. W sezonie trenuje zawsze na rowerze wyścigowym. Szosa mi odpowiada, bo bardzo lubie trenować na szosie i przyzwyczajam się w ten sposób do roweru wyścigowego, czuje go bardziej i na wyścigu jest mi łatwiej. Owszem przydałaby mi się jakaś szosówka za grosze do samych interwałów na szosie i ogolem do treningu, ale na razie chce złożyć w całości tego krossa i trenować/ścigać się w sezonie na nim. Jak już zrealizuje te plany to będę mógł myśleć o road bike'u do treningu. Edytowane 25 Lutego 2010 przez Anemia221 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 25 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2010 Dopiero co wywaliłem te stery z mojej A6 i to są na 100% Neco H-142, waga 116 gram. Jak chcesz je zmieniać to zmień je na Accent Airplane. Świetne i niedrogie stery na maszynówkach, sam właśnie je wmontowałem do swojej A6, której rozpiskę możecie zobaczyć w osobnym temacie. I mam takie zasadnicze pytanie, czy ważyłeś tą ramę, że taką wagę podałeś? Bo jakoś coś ciężko mi uwierzyć, że ma ona poniżej 1800 gram. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anemia221 Napisano 2 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2010 (edytowane) Dopiero co wywaliłem te stery z mojej A6 i to są na 100% Neco H-142, waga 116 gram. Jak chcesz je zmieniać to zmień je na Accent Airplane. Świetne i niedrogie stery na maszynówkach, sam właśnie je wmontowałem do swojej A6, której rozpiskę możecie zobaczyć w osobnym temacie. I mam takie zasadnicze pytanie, czy ważyłeś tą ramę, że taką wagę podałeś? Bo jakoś coś ciężko mi uwierzyć, że ma ona poniżej 1800 gram. Co do ramy, sprawdzałem gdzieś w necie i było poniżej 1800, zaciekawiłeś mnie tym pytaniem dlatego też wysłałem maila do producenta i dostałem info, że to jest zależne od modelu ale nie powinno przekraczać 1825gram 18'. Update: 1.Bar Ends: (Rogi) - soul kozak 44 gram 2.Bar Plugs: (Korki do kierownicy) – soul kozak 3 gram 3.Bottle Cage: (Koszyk na bidon) - kellys squad 45gram 4.Brake (Front): (Hamulec przedni) - avid elixir r 244 5.Brake (Rear): (Hamulec tylny) - avid elixir r 256 6.Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) jw. 7.Cables: (Pancerze i linki) 8.Cassette: (Kaseta) - shimano XT 32-11 268gram 9.Chain: (łanńuch) - shimano XTR 287gram 10.Crankset: (Korby) - truvativ firex gpx 3.3 1011gram 11.Derlr (Front): (Przerzutka przednia) – SLX 160gram 12.Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) – SLX sgs 264gram 13.Fork: (Widelec) - Rock shox Dart 3 SL ~2300gram 14.Rear Shock: (Damper) brak 15.Frame: (Rama) kross a6 2009 18' ~ 1825gram 16.Grips: (Gripy) ritchey wcs 22gram 17.Handlebar: (Kierownica) truvativ stylo 195gram 18.Handlebar Tape: (Owijka) ? 19.Headset: (Stery) Super Express H-142 116gram 20.Pedals: (Pedały) PD-M540 350gram 21.Seat: (Siodło) San Marco Blaze 260gram 22.Seatpost: (Sztyca) promax carbon 27x350, model 2010 192gram 23.Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) accent light 20gram 24.Shifters: (Manetki) SLX 288 (z linkami) 25.Skewers: (Zaciski koł) shimano XTR ~ 140gram 26.Spacers: (Podkładki pod mostek) noname 27.Starnut: (Gwiazdka) nie wiem 28.Stem: (Mostek) truvativ XR 3D 172GRAM 29.Tire (Front): (Opona przednia) schwalbe nobby nic 1.8 evo, 426gram 30.Tire (Rear): (Opona tylna) schwalbe racing ralph 2.1 evo, 482gram 31.Top Cap: (Top cap) NECO 32.Tubes: (Dętki) schwalbe XX light 97gram(x2~195) 33.Wheel Front: (Koło przednie) 732gram -Hub: (Piasta) XTR 975 -Rim: (Obręcz) Mavic XC 717 -Spokes: (Szprychy) DT swiss revolution 1.8-1.5-1.8 -Rim tape: (Opaska) no name 34.Wheel Rear: (Koło tylne) 860gram -Hub: (Piasta) XTR 975 -Rim: (Obręcz) Mavic XC 717 -Spokes: (Szprychy) DT swiss revolution 1.8-1.5-1.8 -Rim tape: (Opaska) 35. Tarcze XTR (te z pająkiem) ~255gram Misc : * pulsometr donnay ? * odblask kellys mazovia mtb 22gram * mleczko NO-FLATS(~) na koło 60ml/gram * sigma 1106 ? ~ 11411 cfg light ~ 11553 cfg normal Czyli jak wymienie amor to będzie poniżej 11kg , a jak i mostek z kierą i siodłem to nawet i poniżej 10,5 Edytowane 2 Marca 2010 przez Anemia221 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.