Skocz do zawartości

[rower] Chcę kupić MTB do 1700 pln. Jaki wybrać?

tzk

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich.

Dokładnie tak jak w temacie poszukuję roweru MTB do kwoty 1700-1800pln, Będę jeździł po lasach i szutrach, czasem asfalt.

Do tej pory miałem rower szosowy Giant Peleton 7200 ale znudziła mnie jazda tylko po asfalcie. Aktualnie jestem praktycznie po trzy-letniej przewie od roweru, więc nie znam się za bardzo na sprzęcie.

Oglądałem Meride Matts 40 D modele z 2009 i 2010,

widziałem również Kellys`a Magnus z 2009 roku w cenie 1799zł,

biorę jeszcze pod uwagę MBIKE RENEGADE 0.5 (młodego polskiego producenta spod Warszawy) link - dostałem propozycję za cenę 1700zł

ewentualne CUBE AIM link

Kellys i Mbike przypadły mi do gustu ponieważ są bardzo lekkie alę co myślicie o osprzęcie?

Dodam jeszcze, że mam 174cm wzrostu i waga ok 78kg. Rowerem będę wyjeżdżał kilka razy w tygodniu (może nawet mniej), raczej na krótkie trasy do 25km.

Napisano

Witam wszystkich.

Dokładnie tak jak w temacie poszukuję roweru MTB do kwoty 1700-1800pln, Będę jeździł po lasach i szutrach, czasem asfalt.

Do tej pory miałem rower szosowy Giant Peleton 7200 ale znudziła mnie jazda tylko po asfalcie. Aktualnie jestem praktycznie po trzy-letniej przewie od roweru, więc nie znam się za bardzo na sprzęcie.

Oglądałem Meride Matts 40 D modele z 2009 i 2010,

widziałem również Kellys`a Magnus z 2009 roku w cenie 1799zł,

biorę jeszcze pod uwagę MBIKE RENEGADE 0.5 (młodego polskiego producenta spod Warszawy) link - dostałem propozycję za cenę 1700zł

ewentualne CUBE AIM link

Kellys i Mbike przypadły mi do gustu ponieważ są bardzo lekkie alę co myślicie o osprzęcie?

Dodam jeszcze, że mam 174cm wzrostu i waga ok 78kg. Rowerem będę wyjeżdżał kilka razy w tygodniu (może nawet mniej), raczej na krótkie trasy do 25km.

Kellys,

Niedawno stałem przed podobnym dylematem i ani przez chwile nie żałowałem podjętej decyzji.

Napisano