Skocz do zawartości

[amortyzator] do Bulls sharptail2 disc?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich, na początek chce powiedzieć że jestem zupełnym amatorem jazdy górskiej, ale w ostatnie wakacje spędziłem na rowerze sporo wolnego czasu. Trochę się zaraziłem tym sportem dlatego pierwsze co chcę zmienić w rowerze to amortyzator. Mam pytanie czy Rock Shox Reba SL 2008 pasowałby do mojej ramy ( Bulls sharptail2 disc), i czy wogóle ta rama nadaje się do jazdy po górach z uwzględnieniem szybkich zjazdów. Mam na oku jeszcze jeden amortyzator Rock Shox SID Team, ale czytałem, że jest tylko dla lekkich zawodników, i maksymalne ciśnienie jest podane dla kolarza do 82 kg. Ja warze właśnie na tej granicy, czy nie będzie to jednak za duże obciążenie na dłuzsza metę, przytyć nie mam zamiaru jakby ktoś pytał. Z góry dzięki za pomoc i proszę o wyrozumiałość bo jestem zielony w temacie.

Napisano

W tym rowerku masz amora 80mm więc nowego również bierz 80mm bądź max 100 :)

Co do konkretnego modelu hmm SID to typowy amrek do ścigania i to za sporą kasę :) Teraz nasuwa się pytanie czy jest wart takiej ramy :verymad:

Jeżeli masz zamiar jeździć po górach przy uwzględnienu ostrych zjazdów to na tamtej ramie może być ciężko.

Wiadomo w góry to tylko pełne zawieszenie no chyba że nie bedziesz nastawiał się na zjezdzanie;)

Skoro stać Cie na taki amor to może lepiej byłoby troche dozbierac i kupić jakiś frameset tzn zestaw rama+amor na pelnym zawieszeniu?:)

Napisano